Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Teljes gázzal indul az idei drift bajnokság!

Hétvégén Sebesség Fesztivál

Az idei év első nagyszabású autós fesztiválját rendezik április 12-13-án, a Budapestről könnyedén megközelítető tököli reptéren.  A szervezők kerek egy tucat programmal várják az érdeklődőket! A legjobban várt esemény Magyarország közkedvelt látványos drift szakágában várható, ahol az idei nyitófutamon több mint 60 versenyző mutatja meg képességeit.

Sebesség Fesztivál 2014

A Drift autósport vitathatatlanul az egyik leglátványosabb autósport, ahol a pilóták óriási sebességgel dobják keresztbe versenyautóikat és tartják kontrolált csúszásban egymástól akár pár centire. A tököli drift arénában a kijelölt tempós aszfaltos nyomvonalon minden mozzanatot végig tudunk követni, ráadásul a fejlesztéseknek köszönhetően nem csak a lelátókról, hanem egy újonnan kialakított emelvényről is szurkolhatunk majd kedvenceinknek.

A kétnapos rendezvény rengeteg programmal bővelkedik. Szombaton 201 méteres gyorsulási versenyt tartanak a száguldás szerelmeseinek, míg a drift pilóták az OB és nemzetközi futamokra melegítenek egész nap. A versenysportok mellett szombaton Citroen és Peugeot találkozó várja a nagyérdeműt és a német autómárka rajongói is összegyűlnek a FritzenFest megmozduláson. A veterán és a tuning gépek között fokozott nyálcsorgatás jelentkezhet, így a nézelődés után remek felüdülést jelenthet a mókás RC Triál távirányítós verseny. Korlátozott számban drift taxizhatunk is kedvencünkkel, így azt is megtapasztalhatjuk milyen autópálya tempóban egy profi pilóta mellett keresztben élvezni.

King of Europe

Vasárnap teljes gázzal indul az Országos Drift Bajnokság, mely mellett a King of Europe Street Legal és a női drift EB-n szurkolhatunk hazánk fiainak és lányainak. A drift szakág idei újdonsága, hogy a profik mellett már a SemiPro versenyzők is páros csatában döntik el a dobogós helyezések sorsát, így a nézők még több kiélezett és izgalmas futamot láthatnak. Természetesen az utánpótlásról sem szabad elfeledkeznünk, hiszen a street kategóriában szintén komoly a felhozatal. Aki még soha nem látott drift versenyt, annak mindenképpen javasoljuk, hogy a Sebesség Fesztiválon veszítse el drift szüzességét, hiszen nem minden nap lát az ember 4-5 vagy akár 8 száz lóerős versenygépeket kizárólag kilinccsel előre közlekedni. Ráadásul a drift eredetéhez hűen a japán autórajongók is egész biztosan ott lesznek, hiszen a RedSun Fest-en külön programokkal várják a rizsrakétákkal érkezőket. Az Autó-Motor Tuning Show szervezői sem lesznek tétlenek ezen a hétvégén, hiszen Carstyling autószépség versenyre is lehet jelentkezni.


A Sebesség Fesztiválról bővebb információt a szervezők facebook oldalain találhatunk, ahol akár kétszemélyes belépőket is nyerhetünk!

facebook.com/driftedhu
facebook.com/futamhu

> Részletes programkiírás és nézői információk

Tovább

Interjú Karolina Pilarczyk-al

Karolina Pilarczyk: Minden nőt bátorítok, hogy kipróbálja ezt a sportot!

A hétvégi Sebesség Fesztiválra Karolina Lengyelországból érkezik, hogy a Queen of Europe női drift EB futamon ismét mindenkit lenyűgözzön. Persze az sem kizárt, hogy a tavalyi évhez hasonlóan a magyar bajnokin is párbajozik majd a SemiPro kategóriában, így a "felnőtt" pályán is megmutatja elképesztő tudását és alázatát a sportág iránt.

Elégedett vagy a 2013-as éveddel?
Karolina: Igen is meg nem is. A 2. és a 3. fordulót megnyertem, az 1. fordulón 2. lettem. Nagyon elégedett vagyok ezekkel az eredményekkel főleg azért mert ez volt az első évem a Nissannal. De viszont részben nem vagyok megelégedve, mert a kisebb rossz eredmények miatt lettem második összetettben. Habár a legfontosabb célunk az volt jól érezzük magunkat és ezt sikerült megvalósítani!

Mit módosítotok az autón 2014-re?
Karolina:Az autó dizájnját szeretném áttervezni és még az erőt növeljük tovább, bármi amivel nagyobb show-t tudok adni a közönségnek.

A motoroddal elégedett vagy?
Karolina: Imádom! Úgy gondolom a V8 az egyik legkarakterisztikusabb sportmotor és az amerikai motorok lenyűgözőek. A hang és az erő nagyon „szexy”!

Mit gondolsz QoE széria színvonaláról? KoE-től nincs túl messze?
Karolina: QoE tényleg jó. Nagyon örülök hogy ez a liga létezik. Jó tapasztalatszerzés és én bátorítok minden női driftert hogy kivegyék a részüket ebben a sportban is. Az eredmények KoE SL-ban és a Pro szériában is egyaránt megmutatják, hogy a lányok komoly ellenefelek.

Mit gondolsz a magyar versenyzőkről? Jó ellenfelek?
Karolina: Kerényi Ádám, Énekes Árpád és Szántó Nikolett jó drifter lenyűgöző ügyességgel és felszereléssel. Számomra örömöt okoz amikor látom őket driftelni és persze versenyezni velük.

Tetszik neked az elektronikus bíráskodás?
Karolina: Amit a KoE szériában használnak szuper. Ők rögzítik az összes kört amik igazságosabbá teszik a bírói munkát. Habár a pontrendszer nem igazán kedvez nekem, mert én azért driftelek hogy jól érezzem magamat és hogy szép előadást adjak a nézőközönségemnek.

> Sebesség Fesztivál - Tököli reptér Április 12-13

By Ács Sándor

Tovább

Drift them!

Extreme Technical Weekend

2013 októberének első hétvégéje ebbe a hangzatos kifejezésbe burkolózott, ami az autósportok rajongói számára egyet jelentett azzal a ténnyel, hogy a Hungaroring légkörében ismét nem a madárcsicsergés fog a dominálni.

Érezvén magamban a késztetést, hogy a máriapócsi roncsderby után egy egészen más hangulatú eseményen vegyek részt, elindultam, azzal a feltett szándékkal, hogy szürkeállományom nagy részét szabadságra küldöm, és a fennmaradó űrt megtöltöm koncentrált gumifüsttel és benzinszaggal. Sikerült!

A főbejárathoz közeledvén már megcsapott az égett gumiszag, ami reflexszerű nyálelválasztásra és lépteim meggyorsítására késztetett, hogy mihamarabb akcióközelbe kerüljek. Mielőtt azonban szembesültem volna a keresztben közlekedő autók áhított látványával, át kellett vágnom a Honda-találkozó résztvevői által elfoglalt placcon. Ez az igen összetartó társaság olyan ünnepélyesen alkotott sorfalat, mintha királyuk előtt (talán a piros NSX?) készültek volna tisztelegni. Élmény volt látni, hogy a márkahűség mennyi embert képes összetoborozni, de izgalmasabb dolgok reményében továbbhaladtam arra, amerre az orrom és a szívem húzott.

Szükségem volt jó néhány percre, hogy összebarátkozzak ezzel az új dimenzióval, új ’’világgal”, amibe hirtelen belecsöppentem, s ahol a hétköznapi dolgok néhány órára megszűntek létezni. Így technikai díszszemlét tartva tettem néhány kört a depóban. Óriási erővel zuhantam bele a valóságba, amikor az egyik Corvette-motoros, groteszk katonai mintázatot viselő E30 elcsörtetett mellettem. Aztán a másik. Majd a harmadik. Talán ha a Birodalmi Lépegetővel találom szemben magam, az sem lett volna ennyire megrázó. Beleremegett a gyomrom, amikor a fémesen zörgő, csattogó gépsárkányok dühösen fújtató motorral elhaladtak mellettem. Bemutatkozásnak mindenesetre jó volt : a PUZ Drift Team, egyenesen Lengyelországból. A csapattagok nevét vasárnap estére szerintem már mindenki kívülről fújta: Mospinek, Hypki, Romanowski. Régóta sejtettem, hogy a drifterek ott lengyelhonban japán driftgombát reggeliznek, és ezúttal sem okoztak csalódást. Egész hétvégén pompás köröket mentek, óriási szögekkel, jégtáncosokat megszégyenítő dinamizmussal és hatalmas füsttel.

Szintén V8-as erőforrással áldotta meg a sors a hétvége talán legfeltűnőbb és legnépszerűbb jelenségét: Enrico Sartori S14-es Nissanját, csak úgy, mint Szántó Niki friss E46-osát, ami először szerepelt nagyközönség előtt. Még mielőtt azonban bárki azt gondolná, teljhatalomra jutottak a nyolchengeres gépezetek, meg kell említeni, hogy szép számmal voltak sor néggyel hadrendbe állított autók is, valamint olyan félszerzetek, mint Indián vagy Nagy Ádi JZ-motoros BMW-je.

Enrico Sartori S14-es Nissan

Összességében egy nagyon színes mezőny jött össze a versenyre, mind a King of Europe, mind a magyar versenyszéria részéről. A német technika dominanciája évről-évre egyre jobban háttérbe szorul, ezt igazolja, hogy az eddig BMW-vel versenyző Calin Ciortan, csak úgy, mint Grózinger Zsolt, Nissanra váltott. Sajnálatos módon Galán Erik S15-öse úgy döntött, motorhiba miatt nem erősíti a japán vonalat, és a pálya helyett a depóban nézett farkasszemet a Radír-féle Skyline-nal. Az edzést elnézve látható volt, kik lesznek a versenynap főszereplői, és kik azok, akik megint csak újabb tapasztalatszerzéssel gazdagodtak.

A vasárnapi versenynapon a várakozásoknak megfelelően Dimitri Illyuk alaposan megszorongatta versenytársait, nem kímélvén a magyar pilótákat sem, akik nem adták könnyen magukat. Az ukrán először Énekes Árpit búcsúztatta, aki egy szép csata után sajnos beforgott a Mustanggal.

Énekes Árpád - Ford Mustang

Ezután következett a nap legemlékezetesebb tsuisoja: az Illyuk-Grózinger összecsapás. Grózi mind vezetőként, mind követőként kiválóan teljesített, követőként azonban némileg lemaradt, így Illyuk jutott tovább, aki ezek után maga mögé utasította Kolesart, bár ennek ellenére meglepődtem volna, ha Kolesar nem áll dobogóra.

Grózinger Zsolt vs. Dimitrij Illyuk

Hátra volt még azonban Hypki. A lengyel - miután kiejtette a kemény falatnak számító Kerényit, majd a csapattársa ellen vívott tsuisoban megmutatta, valójában mi is az a drift - Illyuknak a legváratlanabb pillanatban úgy beszúrta tőre a BMW-t, hogy öröm volt nézni. Többszöri visszahívás után a bírók Hypkinek ítélték a győzelmet.

Késő délután érett meg az idő a magyar széria mindent eldöntő szezonzáró futamára. A naplementében nem villogtak szamurájkardok pengéi, így sejthető volt, hogy a fiúk nem készülnek komoly vérontásra. A Tücsökkel vívott látványos páros csata után összetettben végül Sándor Ádi állhatott a dobogó legfelső fokára.

Írta: Szabó Bernadett
https://www.facebook.com/bernadett.szabo.37

Tovább

Máriapócs története

Máriapócs története

Üdvözlöm az olvasókat, Simon Krisztiánnak hívnak, 22 éves drift megszállott vagyok.  Az első driftes élményem 2007 nyarán volt, amikor a parádsasvári hegyi verseny keretében drift bemutatót tartottak. Ekkor még nem igazán tudtam hova tenni, de a következő nyáron valami megmozdult bennem és 2008 őszén ellátogattam az első futamomra. Már akkor tudtam ez az én sportom!

A régmúlt
Az időben egészen 2008-ig kell visszarepülni, amikor hazánkban megrendezték a King of Europe Drift sorozat első hazai versenyét nem máshol, mint Máriapócson. (2007 júniusban, Tökölön volt az első KoE - szerk.). Rengeteg külföldi versenyző, soha nem látott japán vasak, és a  magyar BMW-k is felsorakoztak. Ekkor halhattunk olyan neveket először, mint Radír, Kerényi, vagy akár Tibisz.
 


Első találkozásom Máriapóccsal
2009 nyarán ismét eljött hozzánk a KOE sorozat, ekkor már én is ott voltam és drukkoltam a magyar fiúknak. Ez a verseny felejthetetlen volt számomra, sőt másnap rendezték az országos bajnokságot is, ezért kétnapos drift-őrületben vettem részt. A KOE már akkor is nagyon színvonalas mezőnyt vonultatott fel, ezen a versenyen nem lettem volna bíró. Ekkor vehettem részt az első éjszakai futamomon is, ugyanis a KOE éjszaka került megrendezésre, ami óriási élmény volt, és már akkor éreztem, nem ez lesz az utolsó éjszakai verseny itt, ’Pócson.

A mezőnyben  megjelentek a BMW e36 M3-k, és már a BMW e30 V8 kombinációk is. Itt ismerkedhettem meg Mészáros Zsozsi nevével vagy akár Norbert Kovačikkal és Roman Koleszarral. Aki ott volt, hallhatta, hogy itt jön a Hópihe! Elárulom, az Dimitry Illyuk volt, aki már akkor sem volt fakezű, hát még mostanában! Sajnos Zsozsi azóta nem versenyzik, de a többiek szinte minden évben láthatóak Máriapócson is.



(Norbert Kovačik)

A napközbeni kvalifikációs futamok után elérkezett az este, ahol Kerényi Ádám és Szerencsés Pisti két külön ágon, de mindketten óriásit autóztak. És mi lett a vége? Találkoztak a döntőben! A bírók életük legkeményebb döntését hozták meg a visszahívások után, ugyanis a két BMW-s srác embertelenül ment. A külföldiek is odatették magukat, főleg egy görög srác a rózsaszín kis Toyotájával. Sajnálom, hogy azóta sem láthattam ezt az autót.

Másnap kezdődött az OB, esővel megáldva, de nagyon ügyesek voltak a srácok és már akkor lehetett látni pár versenyzőn, hogy belőlük lesz még valaki. Ilyen volt Zentai Sándor vagy éppen Grózinger Zsolt. A Sierrával versenyző Zentai defektet kapott a végén, és úgy ért be a célba.
 

    
Változás éve, de nem a pályán
2010-ben járunk. Ekkor a magyar drift-társadalom vezetői ketté oszlottak, egyszerre két bajnokság is futott, de ez akkoriban még nem okozott gondot, hiszen több autó, több verseny, s így még több drift volt. Ebben az évben mindkét bajnokság ellátogatott ’Pócsra, és persze a jól megszokott KOE sem maradhatott el, ami ismét az éjszakába nyúlt. (2010-ben az MDSZ utolsó évadja került megrendezésre, a KoE futamot pedig a drifting.hu rendezte. 2011-től futott két bajnoki sorozat - szerk.) Kezdtek megjelenni az erősebb gépek és az új arcok, mint például Énekes Árpád a fehér-fekete BMW–vel vagy Szántó Nikolett a BMW Z4-gyel. Azonban 2010-ben még sem erről lett híres Máriapócs. Már korábban említettem Norbert Kovačikot, aki ekkor ismét eljött, és a KOE futam előtti edzésen „alkotott egyet”.  Abban az évben a legkomolyabb bukást követte el, videó is készült róla, megéri megnézni.
 


A Hell Országos Bajnokság éve
2011-ben járunk. A két szövetség (MNASZ/MDSZ - MGYSZ/DriftGP Hungary - szerk.) nem békült ki és csak a Hell Országos Bajnokság kapott jogot, hogy futamokat rendezzen Máriapócson, így a három megrendezett futamból kettő az országos bajnokság része volt, míg a harmadik a KOE sorozat jól megszokott állomása.

A mezőny rettentő erős volt ebben az évben is.  Olyan pilóták versenyeztek már ekkor, mint Nagy Gergely „Indián” , Tóth „Alapos” Géza vagy akár a később gymkhanába átnyergelő Zahuczki Zsolt, vagy, ahogy mindenki ismeri, „Zacc”. Szerintem azonban mégsem ez volt a legnagyobb szenzáció az évben. Van egy csapat hazánkban, aminek tagjai a Ford márka szerelmesei és úgy gondolták megépítenek egy Ford Focust, ami hátul hajt. Remekül sikerült, igaz, kezdetben voltak gondok, de az egyik legjobb autója ennek a mezőnynek. Az i-re természetesen a KOE futamon rakta fel a pontot Zentai Sándor, amit hatalmas autózásaival nyert meg.

2012, a változások éve
Nem is olyan rég két óriási változás is történt Máriapócson. Az egyik a mindenki által várt pályaújítás, a másik pedig két új, nemzetközi sorozat megérkezése hazánkba. Sajnos a KOE bajnokság, ebben az évben már a Hungaroringre került át. Óriási jelentőséggel bír, hogy egy Forma1-es pályán driftet rendezhet Magyarország, így a KOE színvonala mondhatni tovább nőtt.

Visszatérve a pályaújításra. A legnagyobb változás az első kanyarban történt, ahol már nem kell bemenni a szűk részbe, hanem tovább lehet robogni a nagy fal mellet. Sajnos ez sok embernek nem igazán sikerült, de persze volt, aki csillogtatta a tudását. Ilyen volt „Lakyboy”, Ládi Atilla vagy akár Grózinger Zsolti is.

A két új sorozat pedig nem más volt, mint a JDM (Drift Allstars - szerk.) és az EDCC sorozat. Mindkét sorozat versenyzői egyszerre álltak rajthoz, így hatalmas mezőny alakult ki. Hazánkban a két sorozat becenevet is kapott, megszületett a Trackwood fesztivál.  Ezen a fesztiválon sajnos nem vettem részt, inkább a Hungaroringet választottam, de egyáltalán nem bántam meg, mivel ott is kiváló nevek versenyeztek.  A Trackwood fesztivál szervezői az új nyomvonalon is változtattak kicsit, beleraktak egy terhelésváltást a nagy ívbe. Ez nagyon látványos lett, de nekem igazából nem tetszett, mert azok az autók le tudnák fűzni azt a nagy ívet is rendesen.  Aki egy kis kedvcsinálót szeretne, annak ajánlom ezt a videót. Remekül látszik benne az új pálya és a külföldi sztárok is eléggé „oda teszik magukat”.

 
(Juha Rintanen)

A közelmúlt
2013-at írunk. Egy újabb szakadást élt meg a magyarországi drift élet (MNASZ / Drifting / Drifted - szerk.) , a rendező szervezetek száma háromra növekedett.  Máriapócsra azonban nem volt nagy hatással, ugyanis a szakítás által a Hell OB keretében 3 versenyt rendeztek és a Trackwood fesztivál is újra ellátogatott hazánkba. Szerencsére mindkettőre el tudtam látogatni, mert a hungaroringi KOE futam nem ütközött a Trackwood-dal. Életem talán legemlékezetesebb élménye volt a drift a világában. Ezek a versenyzők a félelem kifejezést nem ismerik, a falaktól pár centikre óriási sebességgel autózva mennek minden körben; de megjegyezném, hogy a külföldi pilóták mellett a magyarok teljesítménye sem rossz.

Természetesen mindenkinek van saját kedvence, nekem Juha Rintanen és Pawel Trela Opel GT-je volt. Sajnos Juha kölcsön kocsival támadott a versenyen, de így is fergeteges volt. Remélem 2014-ben ismét eljönnek hozzánk. 

Összefogás Éve
El is érkeztünk a 2014 év kezdetéhez, ami egy komoly bejelentéssel indult: a HELL OB és a Magyar Drift Szövetség összeállt (Az MDSZ-t 2013-ban a bíróság kényszertörléssel megszüntette - szerk.), ezáltal még színvonalasabb versenyhétvégékre van kilátás. Változás a versenyek számában nincs ugyan, továbbra is 3 verseny lesz ’Pócson, sőt a Trackwood fesztivál is a szokott időben kerül megrendezésre.

Írta: Simon Krisztián

Tovább

Driftelni mentem

Driftelni mentem

Azt hiszem minden normális férfi ember (illetve néhány hölgy) fejében megfogant már a gondolat, hogy milyen jó is lenne egy saját versenyautót birtokolni, és azzal tölteni a hétvégét, hogy koptatjuk a gumit és az alattunk lévő technikát.

Sajnos ez általában pénz, idő, energia, és szakértelem hiányában elmarad. Ilyenkor jön képbe a Drifted.hu által hirdetett driftiskola, és annak különböző csomagjai. Rendszeres látogatója vagyok a tököli driftes, gymkhanás, gyorsulásos eseményeknek, böngészem a weboldalukat is, illetve a facebookon is követem őket, ezért hamar értesültem róla, hogy driftiskolát indítanak.  Az első drifttaxi élményemet páromtól kaptam ajándékba, ott elgurult a gyógyszerem, ki sem akartam szállni az autóból. Már akkor szerettem volna a másik oldalra is beülni, így kézenfekvő volt, hogy regisztrálnom kell a kezdő csomagra. Gyors e-mail váltás, őrjítő várakozás a hétvégig, utazás Tökölre, tovább várakozás a portánál. Kísérő érkezik, sorompó nyílik, kezdődjön a móka.

Az egyik hangárnál álltunk meg, már elő voltak készítve a BMW-k, hogy kicsit megtapossam őket, de korábban érkeztem, voltak még előttem, így várnom kellett tovább. Sebaj, felmásztam az egyik dombtetőre, így volt alkalmam megnézni, hogy miként alakították ki a már ismert aszfaltkockát a reptéren, és hogy mit is kellene majd csinálni.

Végre én következtem. Autóba be, de egyenlőre, csak az anyósülésre, mellettem az oktató Mester János profi drift pilóta, autóépítő, pontozóbíró és egy remek oktató is egyben. Gyors információcsere az alapvető dologról, majd könnyedén, mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne keresztbe autózni, bemutatta mi is a cél, és hogyan lehet elérni. Gyors helycsere után jónéhány elhibázott próbálkozás amikor is az autó túlfordult vagy letapadt, majd sikerült egy két kört autóznom kilinccsel előre.

Elképesztő érzés a kormány mögött ülni, megszűnik a világ, csak az ív a fordulatszám és a tökéletes szög ami számít, és mindezt tetőzi az a dübörgés amit az autó áraszt illetve ha kellően ügyes vagy lehet szép nagy fehér füstfelhőket is gyártani a hátsó gumik rovására.

Sajnos a kezdő csomag 1 szett gumit tartalmaz, ezt pedig sikerült tönkretenni a körözéssel, így az első körömnek vége is volt. Nyílván nem tudtam vele leállni, ezért (sajnos csak) egy évvel később ismét jelentkeztem. Másodszor egy kis ismétléssel kezdtem, majd jöhetett a 8-as forma. Mielőtt teljesen eldaráltam volna a futófelületet a hátsó gumikról sikerült egy két tökéletesnek nem nevezhető 8-ast leírnom kilinccsel előre. Az érzés természetesen megunhatatlan bár nem vagyok elégedett a teljesítményemmel, tudom hogy nem én vagyok a legtehetségesebb kezdő, ennek ellenére eszem ágában sincs abbahagyni a gyakorlást. A piszkos anyagiak nem engedik, hogy saját autóval gyakoroljak, így továbbra is a cél, hogy a driftiskolás BMW-ken a lehető legtöbbet fejlődjek.

Óriási dolognak tartom, hogy ilyenre van lehetőség kishazánkban, elérhető áron nagyon jó autókat lehet kipróbálni, és igazi szakemberekkel találkozni, akik ahhoz képest, hogy miket vittek véghez mégis a földön járnak, és közvetlenen segítőkész emberek. Mindenkinek bátran merem ajánlani, hogy ha egy kicsit is tetszik neki a sport, akkor használja ki a lehetőségeket.

Mindkét alkalommal készítettem fotókat, videókat, több-kevesebb sikerrel össze is vágtam, az alábbi linkeken megtekinthetőek:
http://www.youtube.com/watch?v=7F2czPqw_J0  
http://www.youtube.com/watch?v=SQNwVWd91I4
    

Írta: Bognár János

Tovább

Drifted.hu - Facebook

Eseménynaptár


Sebesség Fesztivál
Április


Lóerők Éjszakája
Június


Hegyi Drift
Augusztus


Végső Összecsapás
Szeptember

Hirdetés

Hegyi Drift - Facebook

Követők

HairHungary Zora242 MMarket Red Crab Films Hunkhana Bognár János

Címkefelhő

drifted (26),drift verseny (23),drift bajnokság (21),drift (20),tököl drift (12),lóerők éjszakája (10),gymkhana (10),sebesség fesztivál (8),gyorsulás (8),hegyi verseny (7),hegyi drift (7),drifting (4),drifted.hu (4),bélapátfalva (4),drift tököl (4),Lóerők Éjszakája (4),lakyboy (4),gymkhana grid (3),márton zoltán (3),drift eb (3),queen of europe (3),king of europe (3),drag (3),bélkő-hegy (3),parádsasvár (3),gyorsulási verseny (2),gyorsulási futam (2),Belapatfalva (2),zora (2),origo (2),kerényi ádám (2),koe (2),hegyi felfutás (2),női drift (2),ken block (2),bélkő (2),tököli reptér (2),drift allstars (1),driftsuli (1),autóépítés (1),autósport (1),drift autó (1),toyota mr2 (1),skyline (1),fényi anna (1),kovács evelin (1),mdsz (1),máriapócs (1),drift oktatás (1),drift iskola (1),mnasz (1),Amerigo Monteverde (1),programok egerben (1),egri program (1),ford majális (1),hetyési zsolt (1),Mustang (1),bélkő hegy (1),végső összecsapás (1),bmw pickup (1),eedc (1),egri programok (1),énekes árpád (1),kamionos gyorsulás (1),Nicolo Rosso (1),Énekes Árpi (1),Kerényi Ádám (1),King of Europe (1),Adam Frank (1),supra (1),Karolina Pilarczyk (1),autós fesztivál (1),Philippe Guillod (1),hungaroring (1),gymkhana eb (1),drift autósport (1),adam frank (1),galacs gábor (1),simon csaba (1),red crab (1),vernon zwaneveld (1),drift versenyző (1),zángó zoltán (1),biggy (1),rozovics tamás (1),autó találkozó (1),Magyar Drift Szövetség (1),Gymkhana (1),GyorsulásiFutam (1),drift edzés (1),tököli drift (1),tordai istván (1),sport1 (1),sportverda (1),dely domonkos (1),touge (1),ae86 (1),Toyota (1),blogger (1),corolla (1),hacsiroku (1),corolla ke70 (1),trueno (1),4age (1),drift blog (1),dragtor (1),lada (1),molnár feri (1),szántó nikolett (1),bmw (1),qoe (1),Ken Block (1),drift jamboree (1),tököl (1),cressida (1)