Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Hétvégén nemzetközi hegyi drift verseny

King of Europe/Touge Drift EB és Drifted OB

Az autósport szerelmeseit Európa legrangosabb nemzetközi sorozata várja, mely augusztus 9-10-én kerül megrendezésre a festői környezetben lévő Bélkő-hegyen. Rákövetkező hétvégén pedig a tököli Drift Arénába látogat a teljes mezőny.

drift tábor

A drift autósport gyökereihez visszanyúlva több mint 10 ország részvételével kerül megrendezésre a King of Europe hegyi Touge futam, ahol természetesen hazánk legjobbjai is képviselik majd Magyarországot. A Bélapátfalván található helyszín csodálatos környezetben található, közvetlen szomszédságban Szilvásváraddal. Kirándulási úti célként tökéletes választás lehet minden drift rajongónak, hiszen nem mindennapi mezőny lesz látható. Nehéz helyzetben lesznek hazánk fiai, mivel brutális szörnyetegekkel érkeznek az EB futam résztvevői. Csak összehasonlításként hazai mércével egy 400 lóerős autó már igen jónak mondható, ám a külföldi versenyzőknek ez csupán belépő, hiszen gyakorta 700-800, vagy akár 1000 lóerős autókkal érkeznek majd a hegyi bevetésre. A nemzetközi megmérettetés mellett a Drifted Országos Bajnokság profi ligájának futamát is itt rendezik, így ismét rengeteg drift autót láthat majd a közönség.

King of Europe

A szervezők ezúttal is kitesznek magukért, hiszen a természeti értékek megőrzése melletti, komoly tereprendezést és csinosítást végeznek a helyszínen. Várhatóan nagyszámú közönség érkezik, ezért parkolni a bélapátfalvi ipari parkban lehet, ahonnan a nézőket ingyenes buszjárat viszi el a hegyi szakaszra. Szükség is lesz a népes szurkolótáborra, mivel jelenleg Kerényi Ádám vezeti az Európa Bajnokságot, és ezt a pozíciót mindenképpen szeretné megőrizni. A hazai OB verseny is ígéretes lesz, és kiélezett küzdelem várható, hiszen Szántó Nikolett a bajnoki éllovas is azért száll harcba,, hogy megtartsa vezető helyét és a végelszámolásban esetleg egy újabb drift történelmet írjon.

Kerényi Ádám

A hegyi verseny után, következő hétvégén, augusztus 16-17-én a tököli Drift Arénába látogat a népes európai mezőny, ahol a szakmai stáb újra nagytempójú driftet ígér, hogy az autók képességeit maximálisan kihasználják. Ez minden bizonnyal azt jelenti, hogy autópálya tempó felett kezdik majd meg gyakorlataikat a drift művészei, hogy a nézők szájtátva nyugtázzák a brutális tempót és az elképesztő látványvilágot.

Aki még nem ismeri esetleg a drift autósportot, az úgy képzelje el az egészet, mint egy bikaviadalt, ahol a nézők semmiről sem maradnak le, hiszen minden akció közelben történik. Képzeljük el például, hogy 145 km/h-s sebességgel érkezik két 800 lóerős versenyautó, az egyik mondjuk egy brutális BMW, a másik egy japán vérvonalat képviselő versenyző. Belengetik az autókat, majd keresztben csúszva elszabadul a pokol! Kilincs a kilincs mellett, hatalmas tempó, brutális tüsszögő, mormogó motorhangok és az elmaradhatatlan gumifüst, ami olykor piros vagy lila színben pompázik. Egy kör nem tart tovább mint 1-2 perc, mégis egész napra leköti az embert minden egyes futam, hiszen egyszer sincs ugyanolyan forgatókönyv. A versenyeken nem harcolnak az idővel, minden kizárólag a látványról szól, a nézők az autósportok lényegét kapják nem mást.

Lóerők Éjszakája

A drift rajongók ezt jól tudják, és egész biztosan ott lesznek mindkét hétvégén, amire érdemes egyébként kedvező árú bérletet váltani! Aki pedig még nem volt drift versenyen az augusztus 9-10-én, Eger felé vegye az irányt Bélapátfalvát megcélozva egy komoly "drift pettingért", majd a teljes beteljesülést rákövetkező hétvégén kaphatjuk meg a tököli reptéren, hogy drift szüzességünknek végleg búcsút inthessünk.

Drift nyári tábor

Augusztus 9-10 Bélapátfalva, Bélkő-hegy
King of Europe / King of Touge Drift EB + Drifted OB PRO liga

Augusztus 16-17 Tököli repülőtér, Drift Aréna
King of Europe Drift EB + Drifted OB SemiPro/Street liga

Nyereményjátékok, friss hírek a rajongói oldalakon:
www.facebook.com/driftedhu / www.facebook.com/hegyidrift

Tovább

Smidéliusz Bálint lett a hegyek ura!

A Drifted.hu Országos Drift Bajnokság hétvégi futama Magyarország egyik legszebb táján a Bélkő-hegyen került megrendezésre. A hegyi szakasz még a legbevállalósabb pilóták számára is új kihívást jelentett, hiszen sokan most voltak első alkalommal ilyen jellegű versenyen.

Bélapátfalva - hegyi drift verseny

A mezőny remekül vizsgázott, látványos csaták és egy-egy kisebb bukás is fűszerezte a szombati versenynapot. Sajnos a technika ördöge most is kibabrált számos versenyzővel. Zentai Sándor egyedi építésű hátulhajtós Focusát csak pár kör erejéig láthattuk, míg a kétszeres EB és OB bajnok Kerényi Ádám el sem jutott a verseny helyszínéig. Sajnos az M5 motor kompresszorra még a promóciós videó forgatása alatt gondolta úgy, hogy tüdőbeteg módjára fújja csak meg az erőművet, amit a csapatnak nem sikerült orvosolni.

A bajnokságban első alkalommal debütáló Kalbantner Géza az edzés folyamán kottázott el egy kanyart, melynek árok lett a vége. Az S14-es „Nizzan” futóműve csúnyán megsérült, így feladni kényszerült a versenyt. A mezőny legerősebb autóját terelő Nagy Gergely pedig közvetlen a kvalifikációk előtt bosszankodhatott joggal. A japán szívvel rendelkező 650 lóerős, 1JZ motoros gyönyörűen átépített E36-os hajtása ment el teljesen, így a verseny egyik nagy esélyese is búcsúzott a mezőnytől.

Nagy Gergely vs. Zahuczki Zsolt "Zacc"
Nagy Gergely és Zahuczki Zsolt „Zacc” edzés közben

Az értékelést végző pontozóbíróknak nehéz volt a dolguk, hiszen minden kanyart nem láthattak az 1km-es távon. Épp ezért szakaszokra osztva, külön-külön helyezkedtek el, és folyamatos rádiózással tartották a kapcsolatot. Az edzés során a versenyzők szép lassan mérték fel a hegyi szakasz lehetőségeit, és saját technikai korlátjukat. Itt ugyanis mindenkinek bátrabban kellett autózni ahhoz, hogy egy-egy kanyar szépen összefűzve kiadja, és látványos autózással mutassák meg a nézőknek, hogyan is kell a hegyen kilinccsel előre autózni. A meghívott Ladások a betétfutamokon ezt rövidebb idő alatt mérték fel, de nem is csoda, hiszen a rally túra bajnokságban edződő és remek eredményeket elért pilótáknak óriási tapasztalatuk van és a lóerő hiányt hatalmas bátorsággal pótolták rendszerint.

Lada betétfutam - hegyi drift verseny Bélapátfalva
Szerény költségvetéssel is lehet látványosan autózni

A kvalifikáció alatt már kimagasló eredmények születtek. A begyakorolt pályán délutánra már gyönyörű futamokat láthatott a publikum. A legnehezebb dolga a bajnokság élmezőnyében tanyázó Márton Zoltán „LakyBoy”-nak volt, ugyanis egész napos szervó szerelés után, gyakorlatilag edzés nélkül állt fel az éles köreire. Egy finomabb bemelegítő kör után a második futamra szépen oda pirított a mezőnynek és negyedikként zárta a selejtezőket. Őt követte Szili Krisztián, aki rendszerint a pálya első felében nyújtott lenyűgöző teljesítményt. Másodiként Simon Csaba terelte be az M3-as E36-os BMW-t, amivel szinte hiba nélkül fűzte le a pályát, míg a legjobbnak Dely Domonkos bizonyult, szintén egy M3-as Bömössel.

Dely Domonkos - Hegyi drift verseny
A kvalifikáció győztes Dely Domonkos

„Nagyon jó volt ezen a brutálisan élvezetes pályán menni, remélem, hogy sok ilyen verseny lesz még a jövőben. A pályát nehéz volt összerakni, de a végén tudtuk, hol kell még bele váltani, hogy kiadja” – nyilatkozta Dely Domonkos a látványos versenyzői felvonulás alatt.

A legjobb 16 pilóta ezt követően a már megszokott páros csatába kezdett, ami kuriózum volt ezen a kihívásokkal teli nyomvonalon. Két évvel ezelőtt ugyanis az első hegyi drift versenyen Parádsasváron kisebb elvárások voltak a pilótákkal szemben. Most a szakmai stáb azonban nem tett különbséget az értékelés során egy hagyományos versenyhez képest. A legjobb 8 közé vezető úton a közönség nagy bánatára elvérzett a fehér E30 V8-at terelő Zahuczki Zsolt „Zacc”, mivel Pelikán Gergővel vívott csatában a megforgás áldozata lett, így hiába dominált mindkét körben. Hasonló áldozat volt Márton Zoltán, aki viszont sokkal rosszabbul járt. Martinák Ferenccel vívott csatában követőként szépen ráautózott Feri cápájára, de az egyik kanyarban egy kicsit lecsúszott az ívről és épp telibevágott egy fatönköt, ami a versenyautót az árokba röpítette. Zoli kiszállt, gyorsan felmérte a károkat és csak annyit mondott mosolyogva „Esni is tudni kell!”

Martinák Ferenc vs. Márton Zoltán "Lakyboy" - hegyi verseny
Martinák Ferenc és Márton Zoltán „LakyBoy” – a baleset előtt

Az egyetlen női versenyzőnek, Szántó Nikinek nagyon sokan szurkoltak, azonban Smidéliusz Bálint nagyon összeszedte magát erre a versenyre. Az autója is tökéletes volt végre és bár Niki nagyon megszorongatta Bálintot, végül vesztesként hagyta el a pályát. A bajnokságot vezető Galacs Gábor is elvérzett a bátran autózó Hutter Ferenc ellenében, és hasonló sorsa jutott Korin Gábor is, akit Zalabai Zsolt utasított maga mögé. A folytatásban Zsolt megkapta a kvalifikáció győztes Dely Domonkost és egy rendkívül impozáns csatát vívtak egymással. Nehezen tudtak döntetni a bírók, de végül Zsolt javára tették mindezt, aki ezzel már elődöntős volt. Ellenfele Pelikán Gergő lett, aki egy kicsit vontatott csatában kerekedett felül Martinák Ferenc ellenében.

A másik ágon Smidéliusz Bálint tovább remekelt, és kiverte az egész nap szépen autózó Simon Csabát. Az elődöntőben Szili Krisztiánt kapta ellenfélül, aki Hutter Ferencnek adott fricskát még a legjobb 8 között. A nap talán leglátványosabb csatáját hozta a Smidéliusz-Szili párosítás. Nem csoda, hogy a bírók elsőre nem is tudtak dönteni. Bálint a pálya első traktusában a közönségnek még azt is megmutatta, hogy egy szalagkorlátnak ütközés nem azt jelenti, hogy el kell venni. Hiába ért oda az autó popsija, fék helyett gázzal autózott tovább és verte meg végül Szili Krisztiánt.

Szili Krisztián vs. Smidéliusz Bálint - Hegyi drift verseny
Szili Krisztián és Smidéliusz Bálint csatája

Zalabai Zsoltnak kicsit könnyebb dolga volt, mivel az idei év újoncának, Pelikán Gergőnek még kevés tapasztalata van a profi mezőnyben, nem hogy a hegyen felfelé... A papírforma beigazolódott és Gergő a vigasztaló bronz csatában sem tudott győzni Szili Krisztián ellen, azonban eredményével így is elégedett lehet, hiszen élete legjobbja volt ez.

A döntőben tehát Zalabai Zsolt és Smidéliusz Bálint csapott össze. Szoros csatát vívtak, így a közönségnek sem lehetett egyértelmű a nap győztese. A bírók azonban minden láttak, így a hegyi drift idei királyának Smidéliusz Bálintot választották a díjátadó során.

Hegyi drift verseny díjátadó ceremónia

„Nem túl kipihenten vágtunk bele a Bélapátfalvi túrába, a versenyt megelőző 2 napban folyamatos szerelés volt. A reggeli késés ellenére, sikerült elkezdeni az edzést és a kezdeti „nem szeretem”.. „nem jó a pálya”.. délre már "…va jó!!! Gyerünk!!! Gyerünk!!! lett”. Nagyon köszönjük a szurkolást minden rajongónak, a barátságot és jó tanácsokat a csapattársaknak, mi, - ahogy eddig is- továbbra is mindent megteszünk! …csak most ki is adta! ;-)" – Írta Facebook falán a Speed Drift Team.

A rendezvény árnyoldaláról is kell némi említést tennünk, mivel az engedélyezési procedúra elképesztően nehéz korlátokat emelt a szervezők útjába. Szerencsére végül zöld utat kapott a rendezvény és a szervezők is jelesre vizsgáztak, hiszen minden hatalmi szerv elégedetten bólogatott a versenyt követően. Épp ezért az alapok lefektetésén vagyunk még csak túl, és reményeink szerint jövőre ugyanitt egy nemzetközi mezőny várja majd azt, hogy bevegye újra a Bélkő-hegyet. A tárgyalások már most megkezdődtek, és talán a szépen zöldellő helyes ösvényre is rátaláltunk immáron. Itt szeretnénk megköszönni még egyszer a közönség kimagaslóan természet tudatos és kulturált szórakozását. Elképesztő példát mutattak arra ugyanis, hogy a természeti értékek megőrzésével párhuzamban egy hegyi autósport eseménynek igenis van helye ma Magyarországon.

Köszönjük!

A következő dzsembori augusztus 10-11-én kerül megrendezésre a tököli repülőtéren. Egy hétvégén 6 versenyt tartanak majd a szervezők, ahol többek között lesz Gymkhana EB és OB, Drift Street kategória EB és OB, valamint hazánkban első alkalommal debütál majd a Queen of Europe, azaz a női drift versenyzők nemzetközi mezőnye!

További információk, képek, videók a hegyi versenyről az alábbi Facebook oldalakon találhatóak:
http://facebook.com/driftedhu / http://facebook.com/HegyiDrift / http://facebook.com/gymkhanahu

> Részletes eredmények és a bajnokság jelenlegi állása

Tovább

Szombaton eldől ki lesz a Hegyi Menő

A drift autós szakág hazai térhódítása óta talán az egyik legérdekesebbnek ígérkező versenye következik. Nem csak a sportágért rajongók várják nagy izgalommal, de a térség lakóssága is nagyon készül az összecsapásra.

Hegyi Drift verseny 2013

Soha nem pezsdült még fel ennyire az élet Bélapátfalván, az idei hegyi drift verseny helyszínén. Minden bolt, étterem és egyéb vendéglátói egység a verseny végéig nyitva tart. A Bélkő-hegyre vezető szakasz ünnepélyes átadására pénteken 18:00 órától kerül sor. A 781 m magas hegy lábánál található egyedüli épségben megmaradt román stílusú ciszterci apátság jóvoltából pedig a pályát és a pilótákat is megszentelik. Ezt követően 20 perces misét tartanak a drift sportág tiszteletére és a környezeti értékek megóvása érdekében. A ceremóniát követően a versenyzői depó területén estig tartó bográcsozás és sütögetés veszi kezdetét.

Szombaton a magyar drift versenyzők legjava reggel 9 órától kezdik a bemelegítést, mellyel párhuzamban ismert Ladával versenyző rally pilóták is szórakoztatják majd a nagyérdeműt. Az éles verseny-bevetés délután 1 órakor indul, további betétprogramként pedig a depó területén egy forgószinpaddal felállított tuning autó szépségverseny is vár mindenkit. A rendezvényre látogatóknak érdemes kényelmes edző vagy túracipőt felvenniük, hiszen a nézőtérre vezető szakasz már önmagában is felér egy kellemes kirándulással. A környék csodálatos látványt fog nyújtani mindenki számára, efelől nem lesz kétségünk. A biztonsági személyzet felkészülten várja a látogatókat, hogy még véletlenül se tévedjen senki veszélyes területre.

A szervezők mindenkit megkérnek arra, hogy a természeti értékeket figyelembe véve töltsék kellemesen ezt a napot, mely minden bizonnyal a hazai drift történelmébe egy újabb fontos mérföldkövet fog jelenteni.

Programterv
Július 19. péntek:

18:00-tól ünnepélyes pályaátadás, pályaszentelés, és pilótaszentelés.
20:00-tól ünnepi mise a Bélapátfalvai ciszterci apátságban.
Este bográcsozás, sütögetés a depóban!


Július 20. szombat:
07:30 – Kapunyitás versenyzőknek
08:00 – 08:30 Pro kötelező versenyzői eligazítás
08:30 – 11:30 Pro edzés
11:30 – 13:00 Tsuisu Edzések
13:00 – 14:30 Pro kvalifikáció
14:30 – 15:00 Versenyzői felvonulás
15:00 – 17:00 Pro Top 16
17:00 – 19:00 Pro Top 8 + Pro döntők
19:30 – Díjátadó
20:30 – Kapuzárás

A betétfutam résztvevői az edzés folyamán (külön csoportokban), valamint a verseny egyes szüneteiben lesznek láthatóak.

Depó nyitva 2013.július 19. 10:00-tól éjszakai őrzéssel

További információk: www.drifted.hu

Drifted.hu - Facebook:
www.facebook.com/driftedhu

Hegyi Drift közösségi oldal:
www.facebook.com/HegyiDrift

Szállás lehetőségek:
http://www.szallasinfo.hu/szallasok/belapatfalva.php

Térkép:

Hegyi Drift verseny 2013

Tovább

Kerényi Ádám: "100x jobb lesz a hegyi drift mint egy strand"

A szombati hegyi drift versenyen a kétszeres KoE EB és kétszeres magyar bajnok Kerényi Ádám is ott lesz 650 lóerős autójával. Véleménye szerint a kilátogató nézők pontosan 100x jobban járnak, ha strand helyett ezt a programot választják.

Már több éve sikeresen szerepelsz a King of Europe nemzetközi sorozatban, a hazai közönség most joggal örül, hogy magyarországi versenyen is megmutatod magad július 20-án. Mi inspirált téged erre, ennyire bejön a hegyi drift?
Minden évben tervezünk hazai szereplést, de valahogy a dátumok vagy az események nem úgy állnak össze, hogy ott legyünk. Ez a hegyi drift végre egy olyan verseny ahol szívesen fogok autózni és végre elég az élményre figyelnem nem pedig az eredményre.

Kerényi ÁdámKerényi Ádám idén is sikeres a nemzetközi King of Europe sorozatban

Bátran állíthatjuk, hogy a legsikeresebb magyar pilóta vagy, amit jól tükröz a kétszeres EB és magyar bajnoki címed. Melyikre vagy a legbüszkébb?
A 2012-es KoE címre. A tavalyi évben nagyon nehezen indult a szezonunk, de talán pont ez adott óriási lendületet és kitartást. Egy totálisan vesztes szezonkezdés után az utolsó futamon sikerült a bajnokságban feljönni az első helyre. Ráadásul tavaly nagyon színes volt a mezőny, sok lengyel részt vett a futamokon és jó párszor sikerült őket is legyőznöm.

Elsők között voltál idehaza aki driftelt a hegyekben. Vissza tudsz emlékezni milyen érzés volt?
Még az E30 V8 versenyautómmal voltam Parádon a hegyi futam betétszámaként. Nagyon jó hangulatú volt a verseny, arra biztosan emlékszem, hogy vasárnap reggel egyik drifter sem állt sorba az elsők között a felfutásnál… :-)

Kerényi Ádám - Parádsasvár
Kerényi Ádám a 2007-es Mátrai Hegyi versenyen

Hogy telt a hegyi verseny promóciós videó forgatása? Jól éreztétek magatokat a csapattal?
Nagyon jó volt, bár kicsit meleg időnk volt és a versenyruha nem éppen hideg… Jó kis csapat volt kint és a végeredményen is látszik, hogy profi munka!

Milyen a Bélkő-hegyi pálya?
A fenti szakasz szerintem kifejezetten lendületes és van ritmusa, hamar meg lehet tanulni az íveket és jókat lehet autózni rajta.

A legfontosabb paraméterei a versenyautódnak?
3.8-as kompresszoros M5 motor 650 LE, 50-50 %-os súlyelosztás, KW 3A egyedi versenyfutómű, Dotz felni + Federal gumi. Built by TomiWorkshop :D

Végül mit üzensz a nézőknek miért érdemes ellátogatni a hétvégi drift versenyre?
Már néztem az előrejelzést és biztosan jó időnk lesz, de szerintem 100x nagyobb élmény lesz a hegyi drift mint bármelyik strand, így mindenképpen érdemes kijönniük!

> Bővebb információk a versenyről

> Drifted.hu - Facebook közösség

> Hegyi Drift - Facebook közösség

Tovább

Molnár Feri „Amit csinálunk csak is a nézőknek fog szólni!"

Molnár Ferenc a Ladás berkekben csak „Karamell” becenévre hallgató pilóta kategóriájában nagy esélyese az RTE rally bajnokságnak. Két éve a hegyi drift versenyen közönségdíjas lett, és mint interjúnkban kiderült, most hétvégén a Hegyi Drift versenyen a lóerők hiányát a szívével fogja pótolni a betétfutamokon.

A hazai drift rajongók ritkán látnak Ladát magyar versenypályákon kizárólag kilinccsel előre fűzni. Te köztudottan a látványra mész sokszor. Kicsit mesélnél arról hogyan történt az első szerelem az autósport iránt?
Kiskoromtól  áll a karomon a szőr, amikor meghallok egy komoly motor vagy kipufogóhangot, de sajna 37 éves koromban sikerült életemben először csövezett autóba ülni  és akkor is csak egy rövid időre. Elhatároztam, hogy én is belevágok egy Ladával. A rally érdekelt mindig, számomra a négykerekű versengésben az a csúcs  :)

Molnár Feri "Karamell"
Molnár Feri - Parádsasvár, hegyi drift 2011-ben

Az első magyarországi hegyi driften ott voltál Parádsasváron, akkor közönségdíjban részesültél. Ennyire szeretnek téged Ladás berkekben?
Köszönöm, hogy ott lehettem, rendkívül nagy élmény volt! Kicsit aggódtunk akkor, mert a profi csúszkálók között ebben a tudományában kellett volna jeleskednünk a hegyen. Nem tudtuk mennyire lesz nagy a kontraszt a Ladák és egyben képességeink között. Hát volt, de a nézők végig buzdítottak bennünket, amit nagyon köszönünk nekik! Egyébként RTE-ben versenyzünk Czinege Lacival a J1-ben ami köztudottan  az ország legerősebb Ladás mezőnye. Itt versenygumival nem tudunk keresztbe kasul autózni és ha eredményt akarunk akkor nem is célszerű  (az első két futam után vezettük a Lada kupát és  hiába, hogy salgón kiestünk jelenleg is a másodikak vagyunk). Megragadunk minden alkalmat, hogy kárpótoljuk és egyben szórakoztatassuk az autósport kedvelőket (és a szurkolóinkat) akik megtisztelik azzal a versenyzőket, hogy kilátogatnak a pályákra.

Becskei Mikivel azaz Bendegúzzal, illetve Márta János, Janával sokat szoktatok rosszalkodni? Néhány titkos bevetés fellehető rólad a videó megosztókon… Hogyan alakul ki egy-egy ilyen autós móka?
Van egy baráti társaságunk, akikkel éjszakánként ide-oda kinézünk pár kör erejéig autózni, - természetesen rádiózva a civil autósokat tiszteletben tartva. Ez leginkább arról szól, hogy aki kijön velünk azok közül a lehető legtöbb ismerősnek és barátnak lehetőséget adjunk arra, hogy beüljön valamelyik autóba (jobb oldalra). Janával és Bendegúzzal még nem volt alkalmunk közös éjszakai autózáshoz, de ami késik nem múlik, nagyon jó kezű pilóták szívesen látjuk őket bármikor magunk között :)

Várhatóan komoly nagyközönség előtt fogtok most hétvégén csapatni, készültök valami extrával. Vagy szerinted elég extra lesz Ladákat látni az olykor 4-6 száz lovas drift autók mellet?
A mi kocsijaink szerényebbek másabb típusú versenyben vagyunk járatosak, de a hiányosságokat a szívünkkel fogjuk pótolni. Amit csinálunk csak is a nézőknek fog szólni  

Molnár Ferenc "Karamell"

Mit kell tudni az autódról?
Lada 2107, 1900 cmm-es motorral kb. 160 LE rallyra épített autó MNASZ R2 gépkönyvvel

Végül mit üzensz a nézőknek miért érdemes ellátogatni a hétvégi drift versenyre?
Mert komoly pilóták brutál autókkal fognak küzdeni a kupáért, ami nagy látványt fog eredményezni és egyedülálló, hogy a természetben és nem zártpályán lesz látható ez a prominens mezőny.

Minden résztvevőnek balesetmentes hétvégét és kimagasló élményeket kívánok

Hegyi Drift verseny - július 20. szombat
Bélapátfalva, Bélkő-hegy

> Rendezvény információk

> Hegyi Drift Facebook közösség

> Drifted.hu - Facebook

Tovább
«
12

Drifted.hu - Facebook

Eseménynaptár


Sebesség Fesztivál
Április


Lóerők Éjszakája
Június


Hegyi Drift
Augusztus


Végső Összecsapás
Szeptember

Hirdetés

Hegyi Drift - Facebook

Követők

HairHungary Zora242 MMarket Red Crab Films Hunkhana Bognár János

Címkefelhő

drifted (26),drift verseny (23),drift bajnokság (21),drift (20),tököl drift (12),lóerők éjszakája (10),gymkhana (10),sebesség fesztivál (8),gyorsulás (8),hegyi verseny (7),hegyi drift (7),drifting (4),drifted.hu (4),bélapátfalva (4),drift tököl (4),Lóerők Éjszakája (4),lakyboy (4),gymkhana grid (3),márton zoltán (3),drift eb (3),queen of europe (3),king of europe (3),drag (3),bélkő-hegy (3),parádsasvár (3),gyorsulási verseny (2),gyorsulási futam (2),Belapatfalva (2),zora (2),origo (2),kerényi ádám (2),koe (2),hegyi felfutás (2),női drift (2),ken block (2),bélkő (2),tököli reptér (2),drift allstars (1),driftsuli (1),autóépítés (1),autósport (1),drift autó (1),toyota mr2 (1),skyline (1),fényi anna (1),kovács evelin (1),mdsz (1),máriapócs (1),drift oktatás (1),drift iskola (1),mnasz (1),Amerigo Monteverde (1),programok egerben (1),egri program (1),ford majális (1),hetyési zsolt (1),Mustang (1),bélkő hegy (1),végső összecsapás (1),bmw pickup (1),eedc (1),egri programok (1),énekes árpád (1),kamionos gyorsulás (1),Nicolo Rosso (1),Énekes Árpi (1),Kerényi Ádám (1),King of Europe (1),Adam Frank (1),supra (1),Karolina Pilarczyk (1),autós fesztivál (1),Philippe Guillod (1),hungaroring (1),gymkhana eb (1),drift autósport (1),adam frank (1),galacs gábor (1),simon csaba (1),red crab (1),vernon zwaneveld (1),drift versenyző (1),zángó zoltán (1),biggy (1),rozovics tamás (1),autó találkozó (1),Magyar Drift Szövetség (1),Gymkhana (1),GyorsulásiFutam (1),drift edzés (1),tököli drift (1),tordai istván (1),sport1 (1),sportverda (1),dely domonkos (1),touge (1),ae86 (1),Toyota (1),blogger (1),corolla (1),hacsiroku (1),corolla ke70 (1),trueno (1),4age (1),drift blog (1),dragtor (1),lada (1),molnár feri (1),szántó nikolett (1),bmw (1),qoe (1),Ken Block (1),drift jamboree (1),tököl (1),cressida (1)