King of Europe beszámoló, interjúk

Izgalmas 2013-as szezont zártunk a King of Europe szériában, már csak egyetlen kérdés maradt hogyan tovább? Erre a kérdésre a pilóták adják meg a választ!

Kezdjük ezt a kis szösszenetet Kerényi Ádámmal aki 2013-ban 3. helyen zárt a bajnokságban.

S98: Elégedett vagy az idei éveddel?
KÁ: Nem vagyunk teljesen elégedettek, hiszen csak a harmadik helyen végeztünk, és sok technikai gondunk volt. Voltak jó napjaink, ahol látszódott, hogy az autó nagyon ütőképes, és élvezet volt versenyezni.

S98: Hogyan tovább fejlesztetek valamit az autón?
KÁ: Még tervezés alatt van az autó, apró módosítások lesznek, illetve a motorerőn, nyomatékon igyekszünk faragni. Az S38B38 a kedvenc motorom, nem szeretem a V motorokat. Ameddig lehet sor6-os technikával fogok versenyezni.

S98: A bírói munkával elégedett vagy?
KÁ: A kvalifikációt segítő telemetria szerintem nagyon jól működik, pontosan azokat az eredményeket adja vissza, amit mi is látunk a pálya széléről.
 
Énekes Árpinak a Mustang-jában mint tudhatjuk egy igen erős motor dolgozik. Nézzük meg ők mivel készülnek a szezonra:

S98: Elégedett vagy az idei éveddel a King of Europe szériában?
ÉÁ: Az év eleje nagyon nehézkesen indult, mert a téli fejlesztések után nem találtuk a jó beállításokat. Év közben azért egyre jobb lett, így tudtam hozni 1-2 jó eredményt, úgyhogy összességében sikeres év lett.

S98: A motoron ugye mondtad nem változtatsz ez igaz?
ÉÁ: Hát ez nem igaz 7000cm3 helyett kb. 7200 cm3-is lesz.

S98: Hegyi versenyek mindegyikén találkozhatunk a Mustangoddal?
ÉÁ: A KOE pro sorozatában szeretnénk elsősorban helyt állni, de 1-2 hegyi versenyt is betervezünk majd a jobbakból.

S98: Gumikkal hogy állsz?
ÉÁ: Idénre kb. 300 gumival készülünk.
 
Rengeteg kitűnő külföldi versenyző is részt vesz a futamokon, róluk is szót ejtenék.  Adam Frankot az 1000 lóerős 2JZvel már-már bűnnek számítana kihagyni.

S98: Min változtattok az autón?
AF: A sebességváltón, a futómű geometrián módosítunk, és a motor megbízhatósága érdekében csökkentjük az erőt

Nicolo Rosso első évét teljesítette, mégis megnyerte a Wisefab Angle Challanget.

S98:Mit gondolsz King of Europe messze van a Fromula Drift színvonalától?
NR: Úgy gondolom, nincsen nagyon messze, de ami a legfontosabb, hogy jó úton halad, hogy hasonló szinten legyen!

Amerigo Monteverde-nek nem sikerült túl jól ez az év, mert problémái akadtak a felfüggesztéssel.

S98: Szereted az autód motorját vagy nagyobbról és erősebbről álmodsz?
AM: A motorom elég erős, ezért nagyon boldog vagyok! Francesco barátommal most vettem egy LS3-as motort a szezon második felére, összeáll ez a motor!

Philippe Guillod Horvátországban 2. helyen végzett és az övé az egyik legszebb Nissan a mezőnyben!

S98: Mi a véleményed a magyar versenyzőkről, jó velük driftelni?
PG: Kerényi Ádám egy nagyon jó versenyző, főleg a kvalifikációnál, mert nagyon precíz. Kedvenc magyar pilótám Nagy Ádám 2011-ben Bukarestben versenyeztem vele.

Írta: Ács Sándor
https://www.facebook.com/kobunko69