Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

LakyBoy - Nem adjuk fel! Tele vagyunk tervekkel...

LakyBoy - Nem adjuk fel! Tele vagyunk tervekkel...

A hétvégén megtartott máriapócsi EEDC verseny nem úgy sikerült ahogy terveztük. Hiába estünk ki és szívtuk végig a napot, remekül éreztük magunkat! - Lakyboy

Márton Zoltán azaz LakyBoy is nevezett a RabócsiRing nyomvonalán megtartott nemzetközi versenyen. Sajnos a mezőny igen csonka volt, sok technikai hiba ütközött ki az autókon, de azért bőven akadt nagy menő. Laky autóját kicsit gatyába rázták a tököli Drift EB-t követően, apróbb futómű állítások hiányoztak csupán. A szombati edzés során az autó ráfutott egy olaj csíkra, ami után kissé kisodródva Laky ledózerolta a gumifalat és leszakította az autó bal hátsóját. A csapat nem aggódott, hiszen csak lakatolni kellett, ebben Balu, azaz Csonka Zsolt pedig nagymester. Kerek egy órát követően már folytatta is Zoli az edzést, amiről így vélekedett:

„Nem igazán éreztem egyik kört sem jónak, hol az eleje sikerült, hol volt egy remek terhelésváltás, vagy a végén füstöltük tele a depót. De egyszerre mindez soha nem teljesült. A közönség ettől függetlenül megkedvelt, és nekünk ez a lényeg valójában”

Másnap a gumik tesztelésével folyt a délelőtt. Az edzés vége felé ismét sok lett az egyik kanyar, mentés közben viszont lassú tempóban a fizikát meghazudtolva kacskult be az autó és bontotta le az első futóműt a gumifal. A nagyobbik baj viszont az volt, hogy Zoli kisujját is eltrafálta a visszapörgött kormány. Miközben a csapat megkezdte a szerelést és egy otthonfelejtett kormánymű miatt, beszerzési körútra indult, Zolit ellátták, majd röntgent és további kivizsgálásra küldték a legközelebbi szakrendelésre.

Pár óra múlva, az autó már készen várta Laky érkezését, ám annak tesztelésére már csak a kvalifikáción volt lehetőség. Egy kormánymű csere után az első futómű állítás mint kiderült nagyon hiányzott, Laky nem is vállalta el egyik körét sem, mert kezelhetetlen volt az autó. Kalydy Tamásnak hála nem sokkal később a futómű is beállításra került, de már nem volt lehetőség Zolinak felmenni a pályára, vagy folytatni a kvalifikációt. Az EEDC sajátos szabálya szerint pedig, hiába volt érvényes, - igaz nullás kvalifikációs köre, ezzel kiesett a versenyből. A Drifting.hu csapata sem értett nagyon ezzel együtt, hiszen így a közönség elvesztett egy értékes versenyzőt Laky személyében. A Top16 helyett végül a versenyben 14 pilóta küzdött, ami élvezetes és sajnos magyar sikerektől volt mentes.

„Nagyon hálás vagyok első sorban a csapatnak, hiszen maximálisan segítettek bármi baj volt. Régen éreztem magam ennyire jól, függetlenül a sok problémától és a balesettől. Egyszerűen nem érdekelt, hogy mi van a kisujjammal, versenyezni szerettem volna, de erre egy buta szabály nem adott lehetőséget.” - LakyBoy

Azt is elárulhatjuk, hogy a csapat tele van tervekkel, ezáltal megvalósítandó célokkal. A Ford Mustang elvileg már a tököli Véső Összecsapáson megmutatja magát és további két autó építése is folytatódik, mely révén a csapat két versenyzővel is bővül. A márkákat illetően csak annyi bizonyos, hogy egy brutális Mazda épül, valamint egy kuriózum Volvo coupe is várja, hogy végre versenyautó legyen.


Találkozunk a Végső Összecsapáson Tökölön!

Tovább

Kerényi Ádám: "100x jobb lesz a hegyi drift mint egy strand"

A szombati hegyi drift versenyen a kétszeres KoE EB és kétszeres magyar bajnok Kerényi Ádám is ott lesz 650 lóerős autójával. Véleménye szerint a kilátogató nézők pontosan 100x jobban járnak, ha strand helyett ezt a programot választják.

Már több éve sikeresen szerepelsz a King of Europe nemzetközi sorozatban, a hazai közönség most joggal örül, hogy magyarországi versenyen is megmutatod magad július 20-án. Mi inspirált téged erre, ennyire bejön a hegyi drift?
Minden évben tervezünk hazai szereplést, de valahogy a dátumok vagy az események nem úgy állnak össze, hogy ott legyünk. Ez a hegyi drift végre egy olyan verseny ahol szívesen fogok autózni és végre elég az élményre figyelnem nem pedig az eredményre.

Kerényi ÁdámKerényi Ádám idén is sikeres a nemzetközi King of Europe sorozatban

Bátran állíthatjuk, hogy a legsikeresebb magyar pilóta vagy, amit jól tükröz a kétszeres EB és magyar bajnoki címed. Melyikre vagy a legbüszkébb?
A 2012-es KoE címre. A tavalyi évben nagyon nehezen indult a szezonunk, de talán pont ez adott óriási lendületet és kitartást. Egy totálisan vesztes szezonkezdés után az utolsó futamon sikerült a bajnokságban feljönni az első helyre. Ráadásul tavaly nagyon színes volt a mezőny, sok lengyel részt vett a futamokon és jó párszor sikerült őket is legyőznöm.

Elsők között voltál idehaza aki driftelt a hegyekben. Vissza tudsz emlékezni milyen érzés volt?
Még az E30 V8 versenyautómmal voltam Parádon a hegyi futam betétszámaként. Nagyon jó hangulatú volt a verseny, arra biztosan emlékszem, hogy vasárnap reggel egyik drifter sem állt sorba az elsők között a felfutásnál… :-)

Kerényi Ádám - Parádsasvár
Kerényi Ádám a 2007-es Mátrai Hegyi versenyen

Hogy telt a hegyi verseny promóciós videó forgatása? Jól éreztétek magatokat a csapattal?
Nagyon jó volt, bár kicsit meleg időnk volt és a versenyruha nem éppen hideg… Jó kis csapat volt kint és a végeredményen is látszik, hogy profi munka!

Milyen a Bélkő-hegyi pálya?
A fenti szakasz szerintem kifejezetten lendületes és van ritmusa, hamar meg lehet tanulni az íveket és jókat lehet autózni rajta.

A legfontosabb paraméterei a versenyautódnak?
3.8-as kompresszoros M5 motor 650 LE, 50-50 %-os súlyelosztás, KW 3A egyedi versenyfutómű, Dotz felni + Federal gumi. Built by TomiWorkshop :D

Végül mit üzensz a nézőknek miért érdemes ellátogatni a hétvégi drift versenyre?
Már néztem az előrejelzést és biztosan jó időnk lesz, de szerintem 100x nagyobb élmény lesz a hegyi drift mint bármelyik strand, így mindenképpen érdemes kijönniük!

> Bővebb információk a versenyről

> Drifted.hu - Facebook közösség

> Hegyi Drift - Facebook közösség

Tovább

Drifted.hu - Facebook

Eseménynaptár


Sebesség Fesztivál
Április


Lóerők Éjszakája
Június


Hegyi Drift
Augusztus


Végső Összecsapás
Szeptember

Hirdetés

Hegyi Drift - Facebook

Követők

HairHungary Zora242 MMarket Red Crab Films Hunkhana Bognár János

Címkefelhő

drifted (26),drift verseny (23),drift bajnokság (21),drift (20),tököl drift (12),lóerők éjszakája (10),gymkhana (10),sebesség fesztivál (8),gyorsulás (8),hegyi verseny (7),hegyi drift (7),drifting (4),drifted.hu (4),bélapátfalva (4),drift tököl (4),Lóerők Éjszakája (4),lakyboy (4),gymkhana grid (3),márton zoltán (3),drift eb (3),queen of europe (3),king of europe (3),drag (3),bélkő-hegy (3),parádsasvár (3),gyorsulási verseny (2),gyorsulási futam (2),Belapatfalva (2),zora (2),origo (2),kerényi ádám (2),koe (2),hegyi felfutás (2),női drift (2),ken block (2),bélkő (2),tököli reptér (2),drift allstars (1),driftsuli (1),autóépítés (1),autósport (1),drift autó (1),toyota mr2 (1),skyline (1),fényi anna (1),kovács evelin (1),mdsz (1),máriapócs (1),drift oktatás (1),drift iskola (1),mnasz (1),Amerigo Monteverde (1),programok egerben (1),egri program (1),ford majális (1),hetyési zsolt (1),Mustang (1),bélkő hegy (1),végső összecsapás (1),bmw pickup (1),eedc (1),egri programok (1),énekes árpád (1),kamionos gyorsulás (1),Nicolo Rosso (1),Énekes Árpi (1),Kerényi Ádám (1),King of Europe (1),Adam Frank (1),supra (1),Karolina Pilarczyk (1),autós fesztivál (1),Philippe Guillod (1),hungaroring (1),gymkhana eb (1),drift autósport (1),adam frank (1),galacs gábor (1),simon csaba (1),red crab (1),vernon zwaneveld (1),drift versenyző (1),zángó zoltán (1),biggy (1),rozovics tamás (1),autó találkozó (1),Magyar Drift Szövetség (1),Gymkhana (1),GyorsulásiFutam (1),drift edzés (1),tököli drift (1),tordai istván (1),sport1 (1),sportverda (1),dely domonkos (1),touge (1),ae86 (1),Toyota (1),blogger (1),corolla (1),hacsiroku (1),corolla ke70 (1),trueno (1),4age (1),drift blog (1),dragtor (1),lada (1),molnár feri (1),szántó nikolett (1),bmw (1),qoe (1),Ken Block (1),drift jamboree (1),tököl (1),cressida (1)