Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Végső összecsapás

Az idei év utolsó nagyszabású autós rendezvénye következik most hétvégén a tököli reptéren. A drift, gymkhana és a gyorsulási szakág Országos Bajnokságának végső megmérettetésén több mint 100 versenyző fogja összemérni tudását. A kétnapos eseményen igazi kuriózumként egy ezer lóerős dragtor munkagépet is láthatunk a 402 méteres kifutón, míg a drift arénában autópálya tempóban fűzik majd kilinccsel előre hazánk legjobb pilótái.

Végső Összecsapás

Az ősz beköszöntével újra hajtjuk a megszokott mókuskereket, iskolába járunk vagy robotolunk a munkában. Sajnos vége a nyárnak, így igazi felüdülést, pozitív energiát hétvégén tudunk csak magunkba szívni. Erre egy kiváló lehetőség adódik a tököli reptéren ahol az egész család ki tud kapcsolódni. Nézzük milyen programok közül tudunk válogatni:

Szombat (szeptember 21.)
A német autómárkáért rajongók igazi időutazásban vehetnek részt a Fritzenfest-en, hiszen a keleti blokk egykori Trabant, Wartburg csodáin át az egyesített Németország ipari remekműveit is megcsodálhatják. Az optikai és motortuninggal felvértezett BMW-k, Audik, Mercik és Volkswagenek sem fognak hiányozni, így mindenki választhat magának kedvencet. A Fordosok külön gyülekeznek majd, mivel itt tarják az idei utolsó országos találkozójukat. Oldsmobilok, Focusok és Sierra csodák, valamint Mustang izomautók között sétálhatunk, pózolhatunk, aki pedig a „mi autónkkal” érkezik, az mindenképpen keresse a Suzuki Swift találkozót!

A bámészkodást érdemes úgy időzíteni, hogy a reptéri kifutóhoz délelőtt 11 órakor vagy délután 1 órakor odaérjünk. Első alkalommal mutatkozik be Magyarországon egy különleges szörnyszülemény, melyet „Dragtor”-ként neveztek el. Az 1000 lóerős munkagépet gyorsulási versenyekre építették, így az elől található markoló nem a földbe mélyed, hanem az eget pásztázza kigyorsításkor. Nem semmi látvány lesz, az egyszer biztos.

A 402 méteres gyorsulási pályán az Országos Bajnokság utolsó futamát láthatjuk, betétprogramként pedig hazánkban először Lada gyorsulási kupát is tartanak. A drift szerelmeseinek is érdemes már ezen a napon kinézni, hiszen a Drifted OB utolsó végső összecsapására készülnek fel a pilóták. A nyomvonal hatalmas megindítási sebességgel fog kezdődni, akár a hazai rekord is megdőlhet, ugyanakkor technikás részt is kialakítanak, hogy ne csak a bátorság domináljon.

Vasárnap (szeptember 22.)
Ken Block mester Gymkhana autósportjában már délelőtt megkezdődik az Országos Bajnokság utolsó fordulója. A legutóbbi Gymkhana Grid EB-n kiderült, hogy a magyar pilóták Európában a legjobbak között tanyáznak, így aki precíz vezetéstechnikát szeretne látni, az a gyorsulás, drift és szlalom versenyeket ötvöző szakágat egyszer mindenképpen lesse meg. A nap leglátványosabb programja nem más, mint a Drifted OB utolsó, végső összecsapása. Hazánk legnagyobb mezőnyét összefogó sorozatában a bajnoki cím sorsa a profi és street kategóriában csak itt fog eldőlni, és a kezdő versenyzők is kipróbálhatják magukat az amatőr kupában. Az szinte bizonyos, hogy autópálya tempó felett fogják elrántani a kormányt a versenyzők, hogy a kontrolált sodródást megkezdjék. A nyomvonal technikás részén pedig a páros csaták fognak komoly izgalmakat hozni. Aki még nem volt drift versenyen, az tegyen egy próbát, mert beavatásként kiváló választás lehet, aki pedig volt már drift futamon, úgy is ott lesz, hiszen idén utoljára tankolhatjuk fel magunkat télire benzingőzzel és gumifüsttel.

Már csak a desszert hiányzik a vasárnapi programok közül. Így megosztjuk azt is, hogy ezen a napon Carstyling autószépségversenyt tartanak, a Kicker dB cup hangnyomás versenyen hajunkat és szőrzetünket cirógathatjuk a brutális decibelek miatt, kipróbálhatjuk magunkat elektromos rolleren a Trikke pályán, bámészkodhatunk az RC modellautó Drift versenyen és pozítív értelemben végül, de nem utolsó sorban szörnyülködhetünk a JCB GT munkagép kiállításán és tűz showján.

> További információk

Facebook:
www.facebook.com/driftedhu
www.facebook.com/gymkhanahu
www.facebook.com/futamhu

Tovább

Jól sikerült a Jamboree

Rengeteg pilóta volt látható a hétvégi Drift és Gym jamboreen, ahol összesen hat verseny került megrendezésre. Lassan kőbe véshető, hogy Zahuczki Zsolt a Gymkhana szakágban verhetetlen, már azt is tudjuk, hogy a bolgár drifterek óriásit fejlődtek, láthattuk, hogy a női versenyzők nagyon kemények és örülhetünk annak, hogy Zamecz Norbi személyében nekünk is van fiatal tehetségünk, aki nagy jövő előtt áll.

Zamecz Norbert

Ken Block sorozata a Gymkhana Grid igényes pályát varázsolt a tököli reptérre és népes mezőnyben kellett helyt állni a magyar pilótáknak. A versenyen a kétszeres Drift OB és EB bajnok Kerényi Ádám is indult, aki bár jó mókának tartotta a szinkronpályás küzdelmeket, de a jövőben inkább megmarad a jól bevált drift szakágnál. A kitalált nyomvonal nagyon feküdt Zahuczki Zsoltnak, és már a selejtezőben jelezte, hogy győzni jött Tökölre. Az éles csatákban újfent nem talált legyőzőre, így a hazai futam győzteseként Ken Block előtt is megmutathatja majd mire képes az idei Grid döntőben. Másodikként végzett Szántó Nikolett, aki a női drift EB helyett inkább a Grid versenyt választotta és úgy látszik jól döntött, hiszen dobogóra tudott állni. Harmadikként pedig Id. Mester János futott be és kicsit bosszúsan nyugtázhatta, hogy precíz Urat, azaz Zahuczki Zsoltit szinte lehetetlen megverni.

Zahuczki Zsolt "Zacc"

A Gymkhana versennyel párhuzamosan zajlottak a drift futamok, ahol délelőtt az amatőr kategóriával kezdődött a program. A kilencfős mezőnyben sajnos sokan elizgulták az éles köröket, nem úgy mint az Aradról érkező Ramona Rusu, akinek sikerült a dobogó legfelső fokára felállni. Őt követte Jáger Andrea, míg harmadik lett Földi Bálint. Ramona sokáig nem lejthetett örömtáncot, hiszen máris készülhetett a Queen of Europe női drift futamra. Meglepő módon ebben a mezőnyben láthattuk a legbrutálisabb versenygépeket, a lengyel Karolina Pilarczyk, a lett Kristine Stanevica és az Írországból érkező Danielle Murphy elképesztő köröket rajzolt a technikás gyors nyomvonalra. Nem meglepő, hogy pontosan ebben a sorrendben végeztek a dobogón is. Sajnos a magyar lányok már az első futamokon elvéreztek, azonban dicsérhető így is teljesítményük, hiszen életük első éles páros csatájában kellett helyt állniuk.

Karolina Pilarczyk

Hasonló cipőben voltak a magyar srácok is, akiknek a King of Europe EB futam Street mezőnyében kellett bizonyítaniuk. Sajnos itt is látszott a rutintalanság, de a mélyvízben páran így is szépen teljesítettek. A Bulgáriából érkező különítményt valójában képtelenség lett volna megállítani, jól látszott, hogy kellő tapasztalattal rendelkeznek már a páros csatákban. Némelyik pilóta bőven elférne magasabb osztályban is, így a dobogón lévő bolgár megszállás nem okozott bennünk meglepetést. Nem úgy, mint a verseny értékelése, mely ebben a sorozatban egy kicsit mindig fájó pont számunkra. A drift pontozási trendek nem igazán vannak lekövetve, az elvárások néha túl lazák a versenyzőkkel szemben. Kérdésünkre, hogy miért is van így, röviden azt a választ kaptuk, hogy a nézőknek show kell, a szigorúbb szabályok pedig ezt korlátozhatják.

King of Europe Street Legal - Tököl

A nap végén az Országos Drift Bajnokság Street kategóriájának versenyén lényegesen pörgősebb csatákat láthattunk a legjobb 16-ban. A sorozat éllovasa Nyitrai Attila akár az összetett bajnoki címet is bezsebelhette volna, azonban egy ifjú tehetség Zamecz Norbi nem hagyott erre esélyt. A döntőben egy visszahívásos küzdelemben sikerült felül kerekednie a rutinos versenyzőn. A bronz csatában a bődületesen erős S14-est kormányzó Jugovits István és ifj. Zángó Zoltán csapott össze, aki az elődöntőben épp édesapját búcsúztatta. Elsőre itt sem tudott dönteni a hazai szakmai stáb. Visszahívás után bár Zoli nagyon agresszívan támadta a nyomvonalat két külső érintési zónát eltrafált, míg „Jugo” hozta jó formáját. A dobogóért folytatott küzdelemben nyertes pilóták így az EB futamban megélt csalódottságukat talán elfelejtik, hiszen mind Zamecz Norbi, mind pedig Jugovits István sokkal jobb eredményt érdemelt volna.

Drifted Országos Bajnokság Street Legal - Tököl

A legnagyobb mezőnnyel felálló Drifted Országos Bajnokság utolsó végső összecsapására szeptember 21-22-én kerül sor, ahol amatőr, street és természetesen a profi kategória képviselői támadják majd a tököl drift aréna aszfaltját.

> Galéria

> Eredmények

További képek, videók:

> facebook.com/driftedhu

> facebook.com/gymkhanahu

Tovább

Egy 700 lóerős autót is legyőzött a drifted.hu nyitófutamának győztese

A Drifted.hu Országos Drift Bajnokságának első versenyére hazai viszonylatban rögtön rekordszámú pilóta érkezett, így a mezőny rendkívül színes volt. Izraelből, Szlovákiából és Romániából is érkeztek pilóták és természetesen a magyar profi versenyzők krémje is ott volt a szezonnyitó Sebesség Fesztiválon.

Borzasztóan kemény pályát sikerült összehozniuk a szervezőknek, a legnagyobb beérkezési sebesség bőven autópálya tempóban volt, amiért már 30 ezres bírságokat osztogatnak minimum. Az első balos elnyújtott kanyart viszont csak a profiknak kellett kötelezően teljesíteni, a street kategóriában pedig a pilóták merészségére volt bízva, de aki elvállalta nagyobb összkép pontot kaphatott az értékelés során. A drift autósportban nem túl képben lévő olvasóknak még annyit, hogy a nyomvonalat kizárólag kilinccsel előre lehetett teljesíteni.

Sebesség Fesztivál
Adam Frank - BMW E46 2JZ

A Drifted.hu sorozata az értékelés során az amerikai FormulaD bajnokság szabályait alkalmazza, ahol az összkép kapja a legnagyobb hangsúlyt.  Ez első sorban a vezetéstechnikai stílust, az elvárt kivitelezést, az agresszivitást tartalmazza, és fontosak az olyan klisék is, mint például a magas fordulatszám okozta minél nagyobb füstfelhő, de még az autó designja sem mindegy. A sebességet fotócellás traffipax méri, ezen felül pedig az elvárt ív és a szög kerül nagyító alá a háromfős bírói gárdánál.

Sebesség Fesztivál
Márton Zoltán, azaz LakyBoy - BMW E30 Pickup V8 kompresszor

A kvalifikációs küzdelmeket a PRO kategóriában Márton Zoltán nyerte, viszont a folytatásban elgumizta magát és az első futam második kanyarjában lecsúszott az ívről, melyre riválisa Galacs Gábor egy tiszta előzéssel válaszolt. A második futamon is kellően szenvedett Zoli, így nem volt kérdéses a továbbjutó.

Lakatos Zoltán vs. Galacs Gábor
Márton Zoltán vs. Galacs Gábor

Galacs Gábor a szombati edzés napot korábban fejezte be, mivel délután Zalabai Zsolt szintén PRO versenyző esküvőjére volt hivatalos. Barátja tökéletes vendégszeretetben részesítette, így Gábor mindössze két óra alvás után érkezett másnap a versenyre. Délig szinte csak akklimatizálódott, majd egy gumifalba rongyolás jelentette számára a „reggeli” ébresztőt. Az adrenalin szint beállása után viszont hozta a formáját, mivel egészen a döntőig menetelt. Ott viszont elkottázta az utolsó kanyart túlzott agresszivitása miatt, de a második hely kupája így is szépen csillog, amivel borzasztóan elégedett.

Legyőzője Simon Csaba volt, aki drift tudását talán mentora, a 2008-as drift bajnok Radák János alias „Radír”véréből szívja ki. Csaba legnagyobb csatáját vitathatatlanul az elődöntő hozta, ahol az izraeli Adam Frank volt az ellenfele. Adam egy közel 700 lóerős E46-os Bömössel érkezett, amiben egy japán 2JZ motor ékeskedett. A konfig nem mindennapi látványt adott a nézőknek, de mint tudjuk, nem minden az autón múlik. Csaba lényegesen kevesebb lóerőt képviselő E36 M3-as versenyautójának lassabb driftjét egyszerűen képtelen volt lekövetni. Csúnya kézifékezésekkel próbálta Adam lassítani saját tempóját, miközben olykor driftből kiesve egyenesen haladt előre. Ez bizony nagy hibának számít, hiszen helytelen vezetéstechnikát alkalmazott. Nem csak a győztes Simon Csaba tudta Adamot megszorongatni, mivel a szintén M3-as E30-as autóját használva Szántó Niki is nagyon jól teljesített. Az egész mezőnyből talán Ő kapta a legnagyobb füstöt követőként, így minden elismerésünket küldjük hazánk legjobb női versenyzőjének. A bronz csatában Adam Frank viszont nem hibázott és a terepmintás V8-as BMW-t terelő Porkoláb Pétert legyőzve végül felállhatott a dobogóra.


PRO ceremónia

A Street kategória küzdelmei is hoztak érdekes csatákat! A döntőbe jutásért például apa és fia csatázott, Zángó Zoltán és ifjabb Zángó Zoltán ráadásul egy autóval érkezett így helycserés támadással kellett eldöntetni, ki a jobb a családban. Ezúttal a papa került ki győztesként, mivel a pro versenyzőknek előírt első kanyart is lefűzte. Itt kell megjegyezni, hogy ha a fia elég bátor, akkor Ő is össze tudta volna rakni, tökéletesen kezdte meg ugyanis a megindítást, csak a terhelésváltást már nem merte bevállalni. De nincs is baj ezzel, szépen kell haladni, lesz még idő fricskát adni apunak ;) A bronzérem így is meglett az ifjú titánnak. A street kategória versenyét Nyitrai Attila nyerte meg, aki tavaly még pontozóbíróként volt jelent a hazai futamokon. A tehetsége vitathatatlan és igazából már a profi kategóriában is boldogulna talán. Az autóján kellene még faragni, nagyobb kormányszöget és egy kicsivel több lóerőt kellene valahogy varázsolni.


Nyitrai Attila - BMW E36 M3

A szervezők a hétvégén a teljesen kezdő amatőrökre is gondoltak, rájuk külön pálya és külön verseny várt. Meglepetésre ebben a kategóriában a hölgyek taroltak, ráadásul nem csak bájukkal, szépségükkel kápráztatták el a közönséget, további vezetéstechnikai fejlődésük után később akár komoly fejtörést okozhatnak bárkinek.

Sebesség Fesztivál
Amatőr kategória díjkioszttó

Eredmények:

Drifted.hu - Országos Drift Bajnokság PRO kategória:
1. Simon Csaba - BMW E36 M3
2. Galacs Gábor - BMW E30 V8 Nitro
3. Adam Frank (ISR) - BMW E46 2JZ

Drifted.hu - Országos Drift Bajnokság STREET kategória:
1. Nyitrai Attila - BMW E36
2. Zángó Zoltán - BMW E36 V8
3. ifj. Zángó Zoltán - BMW E36 V8

Drifted.hu - Országos Drift Bajnokság STREET kategória:
1. Fényi Anna - BMW E30
2. Jáger Andi - BMW E36 M3
3. Ramona Rusu (RO) - BMW E30 V8

A Drifted.hu szezonnyitó futama remekül zárult, szervezők, nézők, versenyzők elégedetten és új élményekkel térhettek haza. Folytatás június 8-án a Lóerők Éjszakáján.

Tovább

Drifted.hu – Egy új időszámítás kezdete

Hétvégén a Sebesség Fesztiválon indul útjára a Drifted.hu új versenysorozata, ahol már több mint 50 drift pilóta regisztrált. A verseny értékelése idén a világ legnívósabb amerikai FormulaD bajnoksága alapján fog történni, melyről Rozovics Tamást azaz Zorát kérdeztük, aki a hazai Drift sportág egyik meghatározó személyisége.

A drift hazai hódítása után 5 évig voltál a Magyar Drift Szövetség elnöke, utána két évig eltűntél, de most újra olvashatjuk a nevedet a versenykiírásban. Mik voltak az előzmények?

A szövetség elnöki posztjáról való lemondásom után sajnos már csak 1 évig tudott fennmaradni a szervezet, utána végleg összeomlott, ami borzasztóan elkeserít. Valóban felhagytam a versenyek szervezésével, de az akkoriban megalapult DriftGP munkáját a háttérben tovább segítettem a marketing és média vonalon. A tököli rendezők, valamint a drifting.hu csapata idén úgy határozott, hogy külön utakon folytatják, ami véleményem szerint nem egy jó döntés, viszont ösztönzőleg hat mindenképpen a minőségi rendezvények kialakulásában. Giltner Attila kért fel ebben az évben, hogy a szakmai munkát a már megszokott marketing tevékenység mellett segítsem, ami azt jelenti, hogy idén a Drifted.hu sorozatában elvállaltam a pontozóbírói szerepkört.

Ez azt jelenti, hogy pontozóként most debütálsz először?

Szerencsére szó sincs erről! Bár 2007-ben egy hazai King Of Europe versenyen már pontoztam, de ehhez a munkához szükséges elhivatottságot és értékelési szisztematikát külföldön volt alkalmam elsajátítani. Szlovákiában az első drift versenyen is benne voltam a bírói csapatban, szakmai segítséget nyújtottam még Csehországban, azonban a legtöbb tudást egy éven keresztül Lengyelországban szívtam magamba.

King of Europe 2007King of Europe 2007
Vernon Zwaneveld, Rozovics Tamás, Kees Kok, Regős László, Paul Vlasblom

A lengyel drift versenyzők komoly mércével bírnak Európában, hogyan kerültél oda?

A lengyel-magyar barátság szerencsére a szövetség működése alatt sok pozitívumot hozott mindkét fél számára. Talán Bartek „BartDrift” Owczarek neve még sok embernek mond valamit, egyike volt azoknak, aki kis hazánk bajnokságában is részt vett. Ő hívott el Lengyelországba, mivel 2010-ben a szövetség versenyein bevezettük a drift box készüléket, melyhez egyedi szoftvert fejlesztettünk és ennek a rendszernek híre ment Európában. Itt kerültem kapcsolatba a lengyelek egyik nagy ikonjának tartott versenyzőjével Maciej Polodyval, valamint „Sleepy”-vel azaz Hiroki Furuseval aki a japán Team Orange egyik alapítója és óriási tapasztalattal bír. 1981 óta mozog a japán autósportban és természetesen drift bíróként is komoly érdemei vannak nemcsak a D1SL versenyein, hanem szerte a világon.

Miben tudott újat mutatni neked Sleepy?

Elsősorban a sportág iránti tiszteletet tanította meg a lengyel versenyzőknek. Természetesen egy-egy döntés során eleinte ott is sokszor voltak indokolatlan kirohanások és ezeket nagyon jól kezelte. Soha nem vitatkozott nagyközönség előtt, mindig mindenkivel négyszemközt oldotta meg a felmerült problémákat, vagy magyarázta el mi miért történt. Másodsorban az elhivatottságot, mert egyetlen versenyzőről sem feledkezett meg, mindenkit ugyanazzal a mércével kezelt, és segített: a zöldfülű újonctól kezdve a vérprofi versenyzőkig. Ugyanakkor nagyon szigorú volt a rend tekintetében. Volt olyan alkalom, hogy egy pilótát azért küldött haza, mert egy vesztes kör után pár másodpercig gumit égetett a depóban.

Ezek szerint a tanult módszereket szeretnéd Te is kamatoztatni?

Mindenképpen, hiszen ami jól működik egy adott országban azt nem szégyen másolni. Nekem ez a hitvallásom, ha lehet így fogalmazni. Sok szabályt átrágtunk akkoriban és bizony értek meglepetések amit mi régebben rosszul csináltunk idehaza.

Ez azt jelenti, hogy más pontozási szabályzat alapján lesz értékelve a Drifted.hu sorozata?

A hazai szabályzatban az utóbbi két évben csak apróbb módosítások voltak, de sajnos nem követték sem az európai trendeket, sem a tengerentúli változásokat. Azt hiszem sok embernek leesett az álla tavaly Máriapócson amikor a Drift Allstars pontozóbírói csapat munkáját láthatta, de legfőbbképp hallhatta. Gyorsaság, precizitás, és ami a legfontosabb a közönség és versenyzők tájékoztatása. Mivel a drifted.hu sorozata idén egy futam kivételével a tököli repülőtéren kerül megrendezésre, így a lehetőségek tárháza soha nem merül ki. Ez azt jeleni, hogy gyors változó pályákkal operálhatunk, ami nagyon sok versenyző igénye volt már, hiszen az autók nemritkán akár 500 lóerősök. A másik fontos tényező a látvány, amivel a nézőket tudjuk kiszolgálni, ezért a pontozásban a legnagyobb hangsúlyt ez kapja majd. Ez a két tulajdonság egy az egyben a FormulaD bajnokságára illik, így nem volt kérdés, hogy mely szabályzatot fogjuk egy az egyben átvenni. :)

Kikkel fogsz most hétvégén az első futamon pontozni?

Úgy érzem remek bírói csapat van kialakulóban, mivel a drift öreg rókája, azaz id. Mester János, valamint a sztárallűröket nélkülöző, ugyanakkor nagyon tehetséges Nagy Róbert, alias Biggy párossal fogok együtt dolgozni. Ezen felül a korábbi pontozóbírói csapatból is velünk tartanak és segítik a háttérmunkát, valamit szeretném, ha majd később „importálnánk” egy idehaza nagyon jól ismert holland versenyzőt bíróként, név szerint Vernon „Drift pinda” Zwaneveldet.

Sebesség Fesztivál – Április 13-14 / Tököli repülőtér
Friss hírek: www.facebook.com/driftedhu

Tovább

Drifted.hu - Facebook

Eseménynaptár


Sebesség Fesztivál
Április


Lóerők Éjszakája
Június


Hegyi Drift
Augusztus


Végső Összecsapás
Szeptember

Hirdetés

Hegyi Drift - Facebook

Követők

HairHungary Zora242 MMarket Red Crab Films Hunkhana Bognár János

Címkefelhő

drifted (26),drift verseny (23),drift bajnokság (21),drift (20),tököl drift (12),lóerők éjszakája (10),gymkhana (10),sebesség fesztivál (8),gyorsulás (8),hegyi verseny (7),hegyi drift (7),drifting (4),drifted.hu (4),bélapátfalva (4),drift tököl (4),Lóerők Éjszakája (4),lakyboy (4),gymkhana grid (3),márton zoltán (3),drift eb (3),queen of europe (3),king of europe (3),drag (3),bélkő-hegy (3),parádsasvár (3),gyorsulási verseny (2),gyorsulási futam (2),Belapatfalva (2),zora (2),origo (2),kerényi ádám (2),koe (2),hegyi felfutás (2),női drift (2),ken block (2),bélkő (2),tököli reptér (2),drift allstars (1),driftsuli (1),autóépítés (1),autósport (1),drift autó (1),toyota mr2 (1),skyline (1),fényi anna (1),kovács evelin (1),mdsz (1),máriapócs (1),drift oktatás (1),drift iskola (1),mnasz (1),Amerigo Monteverde (1),programok egerben (1),egri program (1),ford majális (1),hetyési zsolt (1),Mustang (1),bélkő hegy (1),végső összecsapás (1),bmw pickup (1),eedc (1),egri programok (1),énekes árpád (1),kamionos gyorsulás (1),Nicolo Rosso (1),Énekes Árpi (1),Kerényi Ádám (1),King of Europe (1),Adam Frank (1),supra (1),Karolina Pilarczyk (1),autós fesztivál (1),Philippe Guillod (1),hungaroring (1),gymkhana eb (1),drift autósport (1),adam frank (1),galacs gábor (1),simon csaba (1),red crab (1),vernon zwaneveld (1),drift versenyző (1),zángó zoltán (1),biggy (1),rozovics tamás (1),autó találkozó (1),Magyar Drift Szövetség (1),Gymkhana (1),GyorsulásiFutam (1),drift edzés (1),tököli drift (1),tordai istván (1),sport1 (1),sportverda (1),dely domonkos (1),touge (1),ae86 (1),Toyota (1),blogger (1),corolla (1),hacsiroku (1),corolla ke70 (1),trueno (1),4age (1),drift blog (1),dragtor (1),lada (1),molnár feri (1),szántó nikolett (1),bmw (1),qoe (1),Ken Block (1),drift jamboree (1),tököl (1),cressida (1)