Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Kerényi Ádám: "100x jobb lesz a hegyi drift mint egy strand"

A szombati hegyi drift versenyen a kétszeres KoE EB és kétszeres magyar bajnok Kerényi Ádám is ott lesz 650 lóerős autójával. Véleménye szerint a kilátogató nézők pontosan 100x jobban járnak, ha strand helyett ezt a programot választják.

Már több éve sikeresen szerepelsz a King of Europe nemzetközi sorozatban, a hazai közönség most joggal örül, hogy magyarországi versenyen is megmutatod magad július 20-án. Mi inspirált téged erre, ennyire bejön a hegyi drift?
Minden évben tervezünk hazai szereplést, de valahogy a dátumok vagy az események nem úgy állnak össze, hogy ott legyünk. Ez a hegyi drift végre egy olyan verseny ahol szívesen fogok autózni és végre elég az élményre figyelnem nem pedig az eredményre.

Kerényi ÁdámKerényi Ádám idén is sikeres a nemzetközi King of Europe sorozatban

Bátran állíthatjuk, hogy a legsikeresebb magyar pilóta vagy, amit jól tükröz a kétszeres EB és magyar bajnoki címed. Melyikre vagy a legbüszkébb?
A 2012-es KoE címre. A tavalyi évben nagyon nehezen indult a szezonunk, de talán pont ez adott óriási lendületet és kitartást. Egy totálisan vesztes szezonkezdés után az utolsó futamon sikerült a bajnokságban feljönni az első helyre. Ráadásul tavaly nagyon színes volt a mezőny, sok lengyel részt vett a futamokon és jó párszor sikerült őket is legyőznöm.

Elsők között voltál idehaza aki driftelt a hegyekben. Vissza tudsz emlékezni milyen érzés volt?
Még az E30 V8 versenyautómmal voltam Parádon a hegyi futam betétszámaként. Nagyon jó hangulatú volt a verseny, arra biztosan emlékszem, hogy vasárnap reggel egyik drifter sem állt sorba az elsők között a felfutásnál… :-)

Kerényi Ádám - Parádsasvár
Kerényi Ádám a 2007-es Mátrai Hegyi versenyen

Hogy telt a hegyi verseny promóciós videó forgatása? Jól éreztétek magatokat a csapattal?
Nagyon jó volt, bár kicsit meleg időnk volt és a versenyruha nem éppen hideg… Jó kis csapat volt kint és a végeredményen is látszik, hogy profi munka!

Milyen a Bélkő-hegyi pálya?
A fenti szakasz szerintem kifejezetten lendületes és van ritmusa, hamar meg lehet tanulni az íveket és jókat lehet autózni rajta.

A legfontosabb paraméterei a versenyautódnak?
3.8-as kompresszoros M5 motor 650 LE, 50-50 %-os súlyelosztás, KW 3A egyedi versenyfutómű, Dotz felni + Federal gumi. Built by TomiWorkshop :D

Végül mit üzensz a nézőknek miért érdemes ellátogatni a hétvégi drift versenyre?
Már néztem az előrejelzést és biztosan jó időnk lesz, de szerintem 100x nagyobb élmény lesz a hegyi drift mint bármelyik strand, így mindenképpen érdemes kijönniük!

> Bővebb információk a versenyről

> Drifted.hu - Facebook közösség

> Hegyi Drift - Facebook közösség

Tovább

Molnár Feri „Amit csinálunk csak is a nézőknek fog szólni!"

Molnár Ferenc a Ladás berkekben csak „Karamell” becenévre hallgató pilóta kategóriájában nagy esélyese az RTE rally bajnokságnak. Két éve a hegyi drift versenyen közönségdíjas lett, és mint interjúnkban kiderült, most hétvégén a Hegyi Drift versenyen a lóerők hiányát a szívével fogja pótolni a betétfutamokon.

A hazai drift rajongók ritkán látnak Ladát magyar versenypályákon kizárólag kilinccsel előre fűzni. Te köztudottan a látványra mész sokszor. Kicsit mesélnél arról hogyan történt az első szerelem az autósport iránt?
Kiskoromtól  áll a karomon a szőr, amikor meghallok egy komoly motor vagy kipufogóhangot, de sajna 37 éves koromban sikerült életemben először csövezett autóba ülni  és akkor is csak egy rövid időre. Elhatároztam, hogy én is belevágok egy Ladával. A rally érdekelt mindig, számomra a négykerekű versengésben az a csúcs  :)

Molnár Feri "Karamell"
Molnár Feri - Parádsasvár, hegyi drift 2011-ben

Az első magyarországi hegyi driften ott voltál Parádsasváron, akkor közönségdíjban részesültél. Ennyire szeretnek téged Ladás berkekben?
Köszönöm, hogy ott lehettem, rendkívül nagy élmény volt! Kicsit aggódtunk akkor, mert a profi csúszkálók között ebben a tudományában kellett volna jeleskednünk a hegyen. Nem tudtuk mennyire lesz nagy a kontraszt a Ladák és egyben képességeink között. Hát volt, de a nézők végig buzdítottak bennünket, amit nagyon köszönünk nekik! Egyébként RTE-ben versenyzünk Czinege Lacival a J1-ben ami köztudottan  az ország legerősebb Ladás mezőnye. Itt versenygumival nem tudunk keresztbe kasul autózni és ha eredményt akarunk akkor nem is célszerű  (az első két futam után vezettük a Lada kupát és  hiába, hogy salgón kiestünk jelenleg is a másodikak vagyunk). Megragadunk minden alkalmat, hogy kárpótoljuk és egyben szórakoztatassuk az autósport kedvelőket (és a szurkolóinkat) akik megtisztelik azzal a versenyzőket, hogy kilátogatnak a pályákra.

Becskei Mikivel azaz Bendegúzzal, illetve Márta János, Janával sokat szoktatok rosszalkodni? Néhány titkos bevetés fellehető rólad a videó megosztókon… Hogyan alakul ki egy-egy ilyen autós móka?
Van egy baráti társaságunk, akikkel éjszakánként ide-oda kinézünk pár kör erejéig autózni, - természetesen rádiózva a civil autósokat tiszteletben tartva. Ez leginkább arról szól, hogy aki kijön velünk azok közül a lehető legtöbb ismerősnek és barátnak lehetőséget adjunk arra, hogy beüljön valamelyik autóba (jobb oldalra). Janával és Bendegúzzal még nem volt alkalmunk közös éjszakai autózáshoz, de ami késik nem múlik, nagyon jó kezű pilóták szívesen látjuk őket bármikor magunk között :)

Várhatóan komoly nagyközönség előtt fogtok most hétvégén csapatni, készültök valami extrával. Vagy szerinted elég extra lesz Ladákat látni az olykor 4-6 száz lovas drift autók mellet?
A mi kocsijaink szerényebbek másabb típusú versenyben vagyunk járatosak, de a hiányosságokat a szívünkkel fogjuk pótolni. Amit csinálunk csak is a nézőknek fog szólni  

Molnár Ferenc "Karamell"

Mit kell tudni az autódról?
Lada 2107, 1900 cmm-es motorral kb. 160 LE rallyra épített autó MNASZ R2 gépkönyvvel

Végül mit üzensz a nézőknek miért érdemes ellátogatni a hétvégi drift versenyre?
Mert komoly pilóták brutál autókkal fognak küzdeni a kupáért, ami nagy látványt fog eredményezni és egyedülálló, hogy a természetben és nem zártpályán lesz látható ez a prominens mezőny.

Minden résztvevőnek balesetmentes hétvégét és kimagasló élményeket kívánok

Hegyi Drift verseny - július 20. szombat
Bélapátfalva, Bélkő-hegy

> Rendezvény információk

> Hegyi Drift Facebook közösség

> Drifted.hu - Facebook

Tovább

Ismét vissza a Drift gyökereihez!

Az autósport drift szakágában csupán egyetlen hazai hegyi felfutás szerepel, mely Parádsasváron 2011-ben íródott a történelembe. Sajnos manapság kicsiny hazánkban egy hegyi verseny engedélyezése és rendezése annyira bonyolult, mint vakon kirakni egy Rubik-kockát. Épp ezért a drifted.hu más utakat keresett és szerencsére talált, július 20-án így ismét lesz Hegyi Drift.

Sokan nem tudják, hogy a drift gyökerei a japán hegyekből indult el hódító útjára még az 1960-as években. Annak idején pár bevállalós fiatal, hogy minél rövidebb idő alatt teljesítsék a hegyi szakaszokat a szerpentinen egy-egy kanyart lapjával fűztek le. A 90-es években már számos illegális hegyi versenyt tartottak, de már az egész távon megpróbáltak kilinccsel előre haladni az úgynevezett touge pilóták. Szerencsére a hegyi drift már a hazai közönségnek sem idegen, hiszen 2007 és 2008-ban a Mátrai Hegyi Verseny betétprogramjaként kapott helyet, míg két éve Parádsasváron tartották az első önálló hegyi drift versenyt. A pilóták pontosan azt a látványt nyújtották a nézőknek, amire igazán kíváncsiak: kizárólag kilinccsel előre beesni a kanyarokban és összefűzni azokat. Soha nem látott nézői szeretet és rajongás övezett minden egyes felfutást és ezzel együtt a versenyzők is felejthetetlen élményekkel térhettek haza.

Hegyi Drift verseny - Szántó Nikolett vs. Kerényi Ádám
Szántó Nikolett és Kerényi Ádám a Hegyi Drift promóciós videó forgatásán

A szervezők az idei hegyi verseny helyszínéről immáron lerántották a leplet. Igazi feladvány volt, akár egy Rubik-kocka, de szerencsére az időpont mellett most már azt is tudjuk, hogy Bélapátfalván a Bélkő-hegyen lesz megtartva a rendezvény. Július 20-án dörzsölhetik a tenyerüket a szakág és a hegyi verseny rajongói, hiszen a magyar pilóták krémje brutális módon fogják betámadni a hegyi szakaszt. A verseny nem titkolt célja az is, hogy a hazai drift versenyzőket újra összehozza, csak úgy, mint a nagy sikerrel zárult Lóerők Éjszakája. A promóciós videóból azt is leszűrhetjük már, hogy a többszörös Európa és magyar drift bajnok Kerényi Ádám szinte biztos, hogy nem hagyja ki ezt a bulit!

További információkért érdemes a facebook rajongói oldalakat nyomon követni.
Drifted.hu – Hungarian Drift Series / www.facebook.com/driftedhu
Hazai Hegyi Drift közösség / www.facebook.com/HegyiDrift

Tovább

Lóerők Éjszakája - a legjobbak csatája

Az idei Lóerők Éjszakáján felejthetetlen élményekkel lehettünk gazdagabbak. Hatalmas páros Drift csaták, elképesztő tűzijátékkal fűszerezett Gymkhana bemutató és rég nem látott tömeg a Drag kifutón. A szervezők beleadtak apait, anyait és kiderült, hogy ez még koránt sem a „jéghegy csúcsa”! Július 20-án hegyi drift verseny következik, augusztusban pedig várhatóan újra ellátogat hazánkba Ken Block a gymkhana szakág koronázatlan királya.

A Drifted.hu - Országos Drift Bajnokság 2. futama rekordszámú nevezővel került megrendezésre közel 5 ezer néző szeme láttára. A versenyen talán a drift szakág hazai történetének egyik legnagyobb csatáját láthattuk Dely Domonkos és Márton Zoltán, alias "LakyBoy" jóvoltából. A drift szabályai szerint páros csatákban előzni kizárólag akkor lehet, ha valamely pilóta az elvárt ívhez képest lecsúszik, vagy hibázik a mögötte haladó nagy nyomása miatt. Ebben a csatában épp ez történt, ami nem túl gyakori. LakyBoy hátul haladóként megelőzte Dely Domonkos aki a következő kanyarban viszont visszavette vezető pozícióját, miközben 100 km/h körüli tempóval fűzték kilinccsel előre. (22:43). Természetesen nem csak ezt a csatát érdemes visszanézni, az egész verseny rég nem látott izgalmakat hozott.
 

Drifted.hu - Országos Drift Bajnokság / Lóerők Éjszakája
> Eredmények
> Galéria

Tovább

Lóerők Éjszakája – Így látták a profi pilóták

A drifted.hu Országos Drift Bajnokság 2. futamán a Lóerők Éjszakáján az utóbbi idők legnagyobb drift mezőnye volt látható. Megkérdeztük a teljes profi mezőnyt, milyen véleményük van a rendezvénnyel és a versennyel kapcsolatosan.
 

Rózsa András - Lóerők Éjszakája

Rózsa András - A versennyel nem volt baj csak azzal, hogy egyelőre a futóművem nem akarja azt, amit én akarok. A másik, hogy még a turbós motorral is barátkoznom kell. Szóval egyelőre nem sok lehetőségem maradt a versenyben maradáshoz, mert a kvalin mindkétszer hibáztam, ami nemcsak a futómű hibája volt, mivel egy kicsit nagy volt a talpam is de legalább lóerőbe nem volt hiány. Jó ez a Toyota motor :)


 

Radák János "Radír" - Lóerők Éjszakája

Radák János "Radír" - Nem úgy sikerült ez a hétvége, ahogyan indult. A pénteki edzések után bizakodó voltam, hiszen az autó tökéletesen működött, és ezért úgy éreztem, hogy képes leszek dobogós helyen végezni. Igaz, már ekkor is voltak kisebb figyelmeztető jelek a későbbi technikai problémát illetően, de ezeket akkor még a saját hibámnak tekintettem. Szombaton aztán rájöhettem arra, hiába készül fel valaki maximálisan, ha valamelyik alkatrész éppen a legfontosabb pillanatokban adja meg magát. Amit az ember megtehet ebben a helyzetben, azt a csapattal együtt megtettem, ám a motortartó- vagy a váltótartó bak egyszerűen nem bírta a terhelést, és a pálya legizgalmasabb pontján, az utolsó jobbos kanyarban egyszerűen csütörtököt mondott. Még az ellenőrzési pontig sem voltam képes elgurulni, így kénytelen voltam feladni a versenyt. Még most is a sírás kerülget, ha arra gondolok, hogy egy filléres alkatrész hetek munkáját tette egy pillanat alatt tönkre.


 

Simon Csaba - Lóerők Éjszakája

Simon Csaba - Az egész hétvége nagyon tetszett, sok autó, sok versenyző éreztem, hogy jó lesz a verseny is. Egészen szombat délután 1 óráig, mikor a váltóm úgy döntött, hogy bent marad sebességben és nem hajlandó kijönni belőle... Ezután következett egy elég gyors váltó csere, amit ezúton is szeretnék megköszönni a Missile Performance csapatnak, Pucinak, a Speed Drift Teamnek minden segítséget, és persze Dely Dominak és csapatának, hogy kisegített egy váltóval. Sajnos mivel kvalifikáció előtt már nem volt idő élesben kipróbálni az autót, az első éles körben egy lecsúszott olajcső a versenyem végét jelentette... Aminek későbbi orvoslását szintén köszönök mindenkinek. Összességében a verseny kívülről tetszett, láttam jó csatákat, a Laky-Dely Domi összecsapás óriási volt!!!!!!!!!! Persze jobb lett volna a végeredménybe beleszólni, de ilyen a technikai sport.


 

Zentai Sándor - Lóerők Éjszakája

Zentai Attila és Zentai Sándor - Nagyon jól éreztük magunkat a hétvégén, igaz eleve úgy indultunk, hogy buli lesz az egész. Tetszett a verseny lebonyolítása, az eredmények azonnali ismertetése, a pálya kivilágítása és nyomvonala. A versenyzői felvonulás hangulata pedig mindenkit magával ragadott!


 

Pelikán Gergő - Lóerők Éjszakája

Pelikán Gergő - Alapvetően a gyors pályákat kedvelőként is nagyon élveztem a technikás kicsit lassabb pályát. A tsuisokat könnyebb ilyen feltételek mellett gyakorolni, ami friss profi versenyzőként fontos szempont. Régóta vágytam rá, hogy éjszaka, a sötétben is kipróbálhassam a versenyzést. Számomra a nap fénypontja a felvonulás kötetlen parádéja volt.


 

Zalabai Zsolt - Lóerők Éjszakája

Zalabai Zsolt - A verseny, a pálya, a pályabírók, a felengedés, edzéslehetőség, gépátvétel gyorsasága, adminisztráció, nézőközönség, és a sok induló 10 pont. A büféárak, a pontozói bírálás, és az áramellátás még fejleszthető. Nekem és az autónak nagyon feküdt a pálya, szerettem! A kvalifikáció során, mikor rám esett a sor, akkor esett az eső a legjobban, a második körben ráadásul a 4. sebességi fokozat cserbenhagyott. Összességében jól éreztük magunkat annak ellenére, hogy nem voltunk méltók a top 16-ba.


 

Hutter Ferenc - Lóerők Éjszakája

Hutter Ferenc - Vártam már nagyon ezt az esti futamot, nagyon technikás és rapszodikus volt a pálya, talán lehetett volna persze nagyobb is. A megvilágítás is tökéletes volt, mind versenyzői, mind nézői szemmel. Szinte technikai gond nélkül vitte végig ezt a versenyt is az autó (KÖSZI TOMI), bár a folyamatos alkatrész hiány miatt még mindig csak félkész autóról beszélhetek. Remélem a hegyre teljesen összeáll a technika és jó lenne ebben az erős mezőnyben dobogón állni a hegyi versenyen meg természetesen év végén is…


 

Fehér Zsolt - Lóerők Éjszakája

Fehér Zsolt - Szerintem minden rendben volt, a pénteki edzés egész gyorsan pörgött a nagyszámú mezőny ellenére. A versenyen is minden forgatókönyv szerint zajlott, kimondottan tetszett, kivéve azt a 3-4 órás pihenőt, amikor a Street mezőny futott a pályán ;-)


 

Szili Krisztián - Lóerők Éjszakája

Szili Krisztián - Nagyon tetszett a verseny, jó volt pörgős volt. Hamar sorra kerültünk az edzések során is, nem kellett várni szinte semmit. Az új autómnak is feküdt a pálya, most próbáltam ki élesben először és nagyon tetszett, jól mentünk. Jó sok néző volt, a szurkolókról nem is beszélve. Mind a kvalifikáció, mind a páros csaták pontozásával elégedett voltam, teljesen igazságos volt. Kedvelem a tököli aszfaltot szívesen versenyzek rajta mindig és remélem hamarosan a mezőny is visszatér ide, hogy néhány gumit elfüstöljünk újra... :)


 

Túri Attila - Lóerők Éjszakája

Túri Attila - A rendezvény nagyon flottul meg volt szervezve, eddig az egyik legjobb – annyit gyakorolt mindenki amennyit csak akart, akivel akart és a legfőbb, hogy várakozás nélkül. Remek volt a pálya, figyelembe volt véve minden tudásszintű versenyző - nem is volt komolyabb sérülés szerencsére… Az, hogy egyben éjszakai verseny is volt az számomra még inkább inspirálóbb!  Nekem az éjszakai vezetés nem az erősségem a szemem miatt, és mondhatni, hogy ez volt az első igazi esti megmérettetésem. A néhány próbálkozástól eltekintve paráztam is rendesen, de kellemesen csalódtam. A világítás teljesen jó volt, még úgy is, hogy a lámpám az egyik oldalon hirtelen felmondta a szolgálatot – igaz a kerekeimen világított a szelepsapka, és a kéziféket is félig behúzva felejtettem a sötétben… Szerintem ha előző este kötetlenül mentem volna néhány éjszakai edzőkört bátrabb lettem volna, ennek ellenére csak így tovább, gratulálok a győzteseknek és mindenkinek akinek érdeme volt az esemény!


 

Szántay Roland - Lóerők Éjszakája

Szántay Roland - Nagyon jól éreztük magunkat a hétvégi versenyen! Remek volt a hangulat a boxban és a pályán, és a pályakialakítás is nagyon jó volt. Műszaki problémánk szerencsére most sem adódtak. Szombat délután jól sikerült a kvalifikáció, ezért nagyon vártuk az éjszakai tsuiso csatákat. Sajnos nem sikerült továbbjutni a Top8-ba, de több fejlesztéssel is készülünk a következő összecsapásra, ami nekünk sajnos csak szeptemberben lesz. A mostani verseny viszont jól mutatja, hogy egy V8-as E30-nak - amik lassan a mezőny leggyengébb autója - még mindig van keresnivalója a hazai mezőnyben.


 

Hetyési Zsolt - Lóerők Éjszakája

Hetyési Zsolt - A Patkány levizsgázott! Csodálatos hétvégén vagyunk túl! A Nissan Ratmobil hibátlanul teljesített, gyakorlatilag problémamentesen autózhattunk, egy apró GE-szem tengely törés hátráltatott csak minket, amit az alkatrész megérkezését követően 3 perc alatt orvosoltunk. A rutintalanságot leszámítva az autó bebizonyította, hogy bármit képes megoldani erőből és kormányszögből egyaránt!


 

Sándor Ádám vs. Galacs Gábor / Lóerők Éjszajkája

Sándor Ádám - Életem első éjszakai futama fantasztikus volt, köszönöm a szervezőknek a remek rendezvényt és a szuper pályarajzot, a rengeteg nézőnek a csodálatos hangulatot, és a Domino Drift Team minden tagjának azt a fáradhatatlan munkát amit a két nap alatt végeztek a kocsi mellett, a gumisnál, és a büfében egyaránt. A kvali különösen izgalmas volt számomra a szemerkélő eső miatt, nagyon boldog vagyok, hogy sikerült megszereznem a hetedik helyet. A versenyen a top16-ban elöl haladóként rögtön hibáztam, aminek semmi köze az első kanyarban szurkoló lengén öltözött lányokhoz, akik szerintem biztosan megfáztak aznap de ezúton is üdvözlöm őket! Galacs Gabinak pedig gratulálok a magabiztos győzelemhez és köszönöm LakyBoynak és Dominak a leginspirálóbb és legizgalmasabb tsuiso csatát amit valaha nézőként átéltem.


 

Martinák Ferenc - Lóerők Éjszakája

Martinák Ferenc - Szuper volt a rengeteg pályaidő, pörgős szervezés és a szakmai csapatból Nagy Róbert „Biggy” feltűnő inspiráló lelkes igyekezete. A „cápa” végre elégetett 120 liter etanolt, lefüstölt mintegy 25 pár gumit, a pályán pedig rizsrakétákat paráztatott. Nekem a világítás nem volt elég, néhol alig láttam, de nem tudom, hogy a többiek mennyire voltak megelégedve. Sokat segített volna, ha még sötétben is lett volna egy kis edzés és a kigyorsítási szakasszal sem barátkoztam meg igazán.


 

Smidéliusz Bálint - Lóerők Éjszakája

Smidéliusz Bálint - Fantasztikus volt az idei Lóerők Éjszakája, az autó „Penelopé” végre kiforrott, igazi füstokádó szörnyként mozgott a pályán, amit kiválóan mutat a kvalifikáción elért eredmény. A futamon sajnos becsúszott egy pici hiba, így nem jutottunk tovább, de ez egyáltalán nem szegte kedvünk, sőt nagy lökést adott a következő futamra, ahol ismét teljes erőbedobással küzdünk a közönség és a pontozóbírók elismeréséért!


 

Korin Gábor "Csümi" - Lóerők Éjszakája

Korin Gábor "Csümi" - Jó hétvégét tudhatunk magunk mögött, szerencsére nem volt semmi technikai probléma, a kocsi kifogástalanul működött, a szervezők remek pályát raktak ki! Sajnos mikor a kvalifikációra álltam fel pont elkezdett esni az eső, így félig vizes félig száraz pályán mentem és nem tudtam 100% kört teljesíteni, de sikerült a 15. helyre kvaliznom. Smidéliusz Bálint volt az első ellenfelem, ahonnan tovább jutottam, majd Galacs Gabival küzdöttem meg a Top4-be való jutásért. Sokat edzettünk mind két nap így a versenyen elég szoros csatát vívtunk, de a bírák Gabit találták jobbnak. Gratulálok neki :-)! A következő versenyre készülünk a hegyre :-), reméljük sikerül eljutni.


 

Szántó Nikolett - Lóerők Éjszakája

Szántó Nikolett - A pálya nyomvonala érdekes volt, mivel rendhagyó módon rövid gyorsító szakasszal indult, ami kisebb beesési sebességet eredményezett, de a nyomvonal sok vezetéstechnikai kihívást tartogatott mindenkinek. A kvalifikáció első körében egy stabil autózással 80 feletti pontszámot értünk el, míg a másodikban az eső miatt átléptük a fizika határait, de így is sikerült a 9. helyre kvalifikálni, az igen nívós mezőnyben. A pálya jó kivilágítást kapott, szép csatákat láthattunk! A legjobb 8 között a kvalifikáció győztese, Zentai Sanyi ellen mentem, az első futás után visszahívás következett, de a bírák még ekkor sem tudtak dönteni, ezért újabb visszahívás várt ránk. Egy gyors szervizelés után harmadszorra álltam a rajtba. Ez a küzdelem is nagyon szoros volt, Zentai Sanyi hatalmasat autózott, de a második kör végén, követőként megforgott, a bírók ennek ellenére a Focus pilótáját juttatták tovább. Gratulálunk mindenkinek! A hétvégén sok tapasztalatot és még több értékes pontot szereztünk és már alig várjuk a hegyi felfutást, hogy ismét megmérkőzhessünk a mezőnnyel.


 

Dely Domonkos - Lóerők Éjszakája

Dely Domonkos - Köszönöm!!! Hogy mit?! Hát elmondom! A szurkolást, drukkolást, buzdítást, biztatást, amit a verseny alatt kaptam! A sok dicséretet, gratulációt, üzenetet, telefonhívást, amit a verseny óta kapok! Márton Zoltán „LakyBoy” nagyon jó! Nagyon-nagyon jó! Talán, ha elhiszem, hogy meg tudom verni akkor esetleg nyerhettem volna! De nem baj, én így is győztesnek érzem magam! Három ilyen csata után talán érthető... Remélem, kamatoztatni tudom azt a tudást amit Lakynak köszönhetek és azt a sokat amit hétvégén tanultam! Remélem még sok ilyen csatában lesz részem, mert azt az érzést, hogy az összes néző engem figyel és tapsolva, fütyülve biztat, még nagyon sokszor szeretném érezni!!


 

Énekes Árpád - Lóerők Éjszakája

Énekes Árpád - Nagy Róbert „Biggy” és a szakmai stáb egy nagyon klassz pályát rakott ki, ami inkább a technikáról szólt, mintsem a sebességről. Nekem egyik személyes kedvencem lett a nap folyamán és már az edzésen kiderült, hogy a pályarajz kialakítása izgalmas és szoros tsuiso csatákat eredményezhet.Ilyen pályákra van szükség, ahol nem a fergeteges tempó, hanem a szoros autózás a lényeg. Az autó egész nap nagyon szépen muzsikált, csinálta amit elvártam tőle és hosszú idő után kezes báránnyá szelídült. A harmadik hely az ölembe hullott, Zentai Sanyival mentem volna, de az utolsó csatájában a Focus meghibásodása miatt feladni kényszerült a versenyt. Sanyi nagyon pontos és gyors volt ezen a pályán, sajnálom, pedig jó összecsapás lett volna. Nagyon jó versenyhétvégét zártunk. Boldog voltam, de nem csak a dobogós helyezés miatt, hanem mert végre jól muzsikált a kocsi és végre tudtam vele brutális terhelésváltásokat véghezvinni, amit eddig nem nagyon. Köszönöm a csapatnak, a támogatóinknak és a szervezőknek ezt a remek versenyt.


 

Márton Zoltán "LakyBoy" - Lóerők Éjszakája

Márton Zoltán "LakyBoy" - Bevallom a pénteki edzésnap elején nekem nem tetszett a pálya, jobban szeretem a nagy beérkezési sebességet. Aztán a nap folyamán ráéreztem, tetszett, hogy komoly vezetéstechnika szükséges hozzá, a tsuiso csatákra pedig kifejezettem optimális. Egyszóval később beleszerettem és nagyon élveztem minden pillanatát. Péntek délután viszont a pickup váltója úgy döntött, hogy elég volt, így jött a szokásos idegeskedés. Mivel nekem speciális egyedi építésű váltóm van, így a csere darab szóba se jöhetett, ezért a szerviz csapatomnak gyakorlatilag újra kellett építenie a váltót. Késő délután tudtak nekiállni és egészen másnap kora délutánig tartott a műszak, amiért borzasztóan hálás vagyok! A munka tökéletesen sikerült, bár tesztelni sok időm nem maradt, mivel éppen a Street mezőny kvalifikációja előtt érkeztünk meg a pályára. A selejtezőkben sikerült kifognunk az eső közbeni nyálkás útviszonyokat, de ennek ellenére a mezőny elején végeztünk. A páros csaták pedig életem egyik legszebb élményét hozták, főként Dely Domonkossal küzdöttünk hatalmasat. A döntőben sajnos hibáztam az utolsó kanyarban, így jogosan nyert újra ellenem Galacs Gabi, akinek ezúton is gratulálok még egyszer, de egyben üzenem, hogy nem lesz többé a mumusom ha újra összekerülünk, legalább is remélem.


 

Galacs Gábor - Lóerők Éjszakája

Galacs Gábor - A pénteki edzés elég jól kezdődött, a pálya nyomvonala is tetszett, sikerült hamar ráérezni, de délutánra sajnos a váltó megadta magát, vagyis nem volt négyes. Ez sajnos sokszor hiányzott, aztán szombaton még a vizünk is nagyon melegedett. Próbáltuk megoldani, de nem sok sikerrel. A lökhárítóra vágtunk lyukat hátha jobb lesz, nyertünk vele egy kicsit, de nem volt tökéletes. Estére lett jó, mert lehűlt egy kicsit a levegő. A csaták nagyon kemények voltak, remélem még sok ilyen lesz és az, hogy sikerült megnyerni a versenyt az egy nagyon nagy élmény számomra. Azt hiszem a következő versenyig nem fogunk unatkozni meg kell csinálni a váltót és a vizet, hogy ne melegedjen.


Drifted.hu - Országos Drift Bajnokság / Lóerők Éjszakája

> Eredmények
> Galéria

Tovább

Drifted.hu - Facebook

Eseménynaptár


Sebesség Fesztivál
Április


Lóerők Éjszakája
Június


Hegyi Drift
Augusztus


Végső Összecsapás
Szeptember

Hirdetés

Hegyi Drift - Facebook

Követők

HairHungary Zora242 MMarket Red Crab Films Hunkhana Bognár János

Címkefelhő

drifted (26),drift verseny (23),drift bajnokság (21),drift (20),tököl drift (12),lóerők éjszakája (10),gymkhana (10),sebesség fesztivál (8),gyorsulás (8),hegyi verseny (7),hegyi drift (7),drifting (4),drifted.hu (4),bélapátfalva (4),drift tököl (4),Lóerők Éjszakája (4),lakyboy (4),gymkhana grid (3),márton zoltán (3),drift eb (3),queen of europe (3),king of europe (3),drag (3),bélkő-hegy (3),parádsasvár (3),gyorsulási verseny (2),gyorsulási futam (2),Belapatfalva (2),zora (2),origo (2),kerényi ádám (2),koe (2),hegyi felfutás (2),női drift (2),ken block (2),bélkő (2),tököli reptér (2),drift allstars (1),driftsuli (1),autóépítés (1),autósport (1),drift autó (1),toyota mr2 (1),skyline (1),fényi anna (1),kovács evelin (1),mdsz (1),máriapócs (1),drift oktatás (1),drift iskola (1),mnasz (1),Amerigo Monteverde (1),programok egerben (1),egri program (1),ford majális (1),hetyési zsolt (1),Mustang (1),bélkő hegy (1),végső összecsapás (1),bmw pickup (1),eedc (1),egri programok (1),énekes árpád (1),kamionos gyorsulás (1),Nicolo Rosso (1),Énekes Árpi (1),Kerényi Ádám (1),King of Europe (1),Adam Frank (1),supra (1),Karolina Pilarczyk (1),autós fesztivál (1),Philippe Guillod (1),hungaroring (1),gymkhana eb (1),drift autósport (1),adam frank (1),galacs gábor (1),simon csaba (1),red crab (1),vernon zwaneveld (1),drift versenyző (1),zángó zoltán (1),biggy (1),rozovics tamás (1),autó találkozó (1),Magyar Drift Szövetség (1),Gymkhana (1),GyorsulásiFutam (1),drift edzés (1),tököli drift (1),tordai istván (1),sport1 (1),sportverda (1),dely domonkos (1),touge (1),ae86 (1),Toyota (1),blogger (1),corolla (1),hacsiroku (1),corolla ke70 (1),trueno (1),4age (1),drift blog (1),dragtor (1),lada (1),molnár feri (1),szántó nikolett (1),bmw (1),qoe (1),Ken Block (1),drift jamboree (1),tököl (1),cressida (1)